جنگ بارسا - بنفیکا در نیوکمپ

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌های مهم تیم فوتبال بارسلونا میزبان بنفیکا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _سه شنبه ۲ آذر_ هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا در شب اول برگزار می‌شود که از گروه‌های چهار تا هشت برخی از تیم‌ها به مصاف هم می‌روند که می‌تواند سرنوشت گروه‌ها را درست یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها روشن کند.

گروه E ژاوی در اروپا هم پیروز می‌شود؟

ابتدا از ساعت ۲۱:۱۵ تیم فوتبال بایرن مونیخ در هوای سرد کیف اوکراین به مصاف دیناموکیف می‌رود. قاضی این بازی "هلیل ملر" ترکیه‌ای است. مونیخی‌ها با وجود اینکه در بوندس‌لیگا کمی افت کرده‌اند و مثل سابق قاطعانه صدرنشین نیستند؛ اما در اروپا عملکرد خیره کننده‌ای داشته‌اند. آن‌ها هر چهار بازی قبل خود را با برد تمام کرده و با ۱۷ گل زده و فقط ۲ گل خورده و تفاضل ۱۵+ را رقم زده‌اند.

بازی دیگر این گروه را که جنگی برای صعود است؛ بارسلونا و بنفیکا برگزار می‌کنند. ساعت ۲۳:۳۰ "سرگی کاراسف" روس در سوت خود می‌دمد و بازی آغاز می‌شود. کاتالان‌ها که هفته پیش در اولین تجربه مربیگری ژاوی؛ در دربی کاتالونیا پیروز شده‌اند؛ ۶ امتیازی‌اند و رقابت سختی با نماینده پرتغال برای صعود دارند. امتیاز برتری آبی اناری‌ها این است که آن‌ها به پشتوانه هوادارانشان در ورزشگاه خود به مصاف رقیب می‌روند تا شکست سه بر صفر دور رفت را با هم جبران کنند.

جنگ بارسا - بنفیکا در نیوکمپ

گروه F؛ منچستر پس از سولسشر چه می‌کند؟

در این گروه هر چهار تیم تا این لحظه شانس صعود دارند و بازی‌ها بسیار مهم است. ابتدا از ساعت ۲۱:۱۵ ورزشگاه دلاسرامیکای ویارئال از منچستر یونایتد بدون سرمربی میزبانی می‌کند که سوت شروع آن نیز توسط "فلیکس بریخ" آلمانی زده می‌شود. شیاطین سرخ این هفته در لیگ برتر با چهار گل مقابل واتفورد مغلوب شدند تا سران آمریکایی باشگاه بالاخره در کمال آرامش، اوله را اخراج کنند. این تیم امشب با هدایتگران موقتی مثل دَرِن فلچر و مایکل کریک پا به بازی می‌گذارد. هر دو تیم منچستر و ویارئال هفت امتیازی اما به دلیل تفاضل گل اول و دوم هستند.

در دیگر دیدار این گروه یانگ بویز از آتالاتتا پذیرایی می‌کند. قاضی میدان هم "دنیل شیبرت" آلمانی است. آتالانتا هفته پیش در برگامو با پنج گل اسپیتزا را نابود کرد و با ۲۸ امتیاز رده چهارم سری آ را تصاحب کرد. تیم گاسپرینی که در ۶ بازی اخیر خود باختی تجربه نکرده، پنج امتیاز از بازی‌های لیگ قهرمانان به دست آورده است و مثل یانگ بویز سه امتیازی شانسی برای صعود دارد. بازی رفت هم با تک گل پسینا به نفع تیم ایتالیایی تمام شد.

گروه G؛ شانس صعود ۴ تیم در این گروه

بازی‌های این گروه هم بسیار حساس شده است و هر چهار تیم شانس صعود دارند. به صورت همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ سویا با سوت "جونیت چاکر" ترکیه‌ای در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان از ولفسبورگ آلمان پذیرایی می‌کند و لیل هم در خانه به با قضاوت "آنتونی تیلور" به مصاف سالزبورگ اتریش می‌رود. سالزبورگ هفت امتیاز دارد و لیل و ولفسبورگ هم پنج امتیازی هستند و البته سویا که متخصص لیگ اروپا است؛ سه امتیاز به دست آورده است. در نهایت باید منتظر ماند و دید سرنوشت این گروه پیچیده، پس از بازی‌های امشب، چه می‌شود و نماینده سویل به جایی که دوست دارد می‌رسد (لیگ اروپا) یا با خوش شانسی راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود؟

گروه H؛ بزرگان گروه رو در روی هم

بازی‌های این گروه از ساعت ۲۳:۳۰ به صورت همزمان انجام می‌شود. اما بازی مهم را چلسی قدرتمند و یوونتوس برگزار می‌کنند. در این گروه آبی‌های لندنی ۱۲ امتیاز اندوخته‌اند و بانوی پیر هم ۹ امتیازی است. قاضی این میدان "سدرجان یووانویچ" صرب است. تیم توخل این روزها حسابی روی فرم است‌. آن‌ها در ۹ بازی اخیرشان باختی تجربه نکرده‌اند و البته با ۲۹ امتیاز و سه امتیاز بیشتر از سیتی رده دومی؛ در صدر لیگ برتر قرار دارند. بازی رفت دو تیم با تک گل کیه‌زا به سود بیانکونری تمام شد.

جنگ بارسا - بنفیکا در نیوکمپ

یووه هم در لیگ شرایط جالبی ندارد و با ۲۱ امتیاز در عین ناباوری هشتم است و با صدر ۱۱ امتیاز اختلاف دارد. آنها دو بازی اخیر خود در سری آ و یک بازی مهم برابر زنیت را برنده شده و با روحیه خوب به مصاف چلسی می‌روند.
در دیگر دیدار این گروه؛ زنیت روسیه با ستاره ایرانی خودش؛ سردار آزمون رو در روی مالموی سوئد می‌ایستد. مالمو از چهار بازی قبلی خود امتیازی نگرفته و با ۱۲ گل خورده و بدون گل زده تفاضل عجیب منفی ۱۲ را ثبت کرده است. زنیت هم فقط یک برد دشت کرده که آن هم در خانه خود برابر همین مالمو بوده است که با چهار گل پیروز شد. شکست احتمالی یووه برابر چلسی و برتری روس‌ها مقابل مالمو؛ شانس صعود آنها را زنده نگه می‌دارد.

کد خبر 537262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.