آغاز فعالیت فیلم‌خانه حوزه هنری اصفهان

مراسم آغاز به کار فیلم‌خانه حوزه هنری استان اصفهان، با یادی از فیلمساز فقید «زاون قوکاسیان» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این مراسم به همت حوزه هنری استان اصفهان و به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان با حضور اهالی فرهنگ و هنر و منتقدین و کارشناسان سینما برگزار خواهد شد.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان در این باره گفت: آغاز به کار فیلم خانه حوزه هنری استان اصفهان در ادامه فعالیت‌های کانون فیلم است که سال‌ها در این شهر برای علاقه‌مندان به سینما فعالیت می‌کرد.

نرگس رجایی با بیان اینکه فیلم‌خانه با محوریت استاد زاون قوکاسیان فعالیت خود را آغاز می‌کند، افزود: مراسم آغاز فعالیت فیلم‌خانه حوزه هنری استان اصفهان با حضور دوستان زاون قوکاسیان و سینماگران پیشکسوت برگزار خواهد شد و فیلم «پوست» ساخته برادران ارک نیز نمایش داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فصل اول فیلم‌خانه با رویکرد اقتباس به نمایش و بررسی آثار اقتباسی سینما می‌پردازد و در هفته‌های آتی، سه‌شنبه‌های هر هفته نیز نمایش فیلم در فیلم‌خانه برگزار می‌شود.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فیلم‌خانه در چهار فصل، تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های منظمی که برای فعالیت‌های فیلم‌خانه انجام شده است، در هفته اول به اقتباس پرداخته می‌شود.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند سه شنبه دوم آذرماه از ساعت ۱۶:۳۰ به سالن سوره، واقع در گذر فرهنگی چهارباغ، ابتدای خیابان آمادگاه، روبه‌روی مهمانسرای عباسی مراجعه کنند.

آغاز فعالیت فیلم‌خانه حوزه هنری اصفهان

کد خبر 537233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.