لکه‌گیری ۳۰ هزار مترمربع از معابر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: امسال بیش از دو هزار و ۲۰۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری معابر شهر گلپایگان به متراژ حدود ۳۰ هزار مترمربع استفاده شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به طرح ساماندهی وضعیت معابر شهر گلپایگان به منظور رفاه شهروندان در عبور و مرور، اظهار کرد: عملیات آسفالت معابر در بخش بهسازی و روکش آسفالت و پیاده‌رو سازی و مناسب سازی مکان‌های عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید از محلات مختلف شهر و مطالبات شهروندان در اجرای آسفالت محلات، تصریح کرد: امسال تاکنون، بیش از دو هزار و ۲۰۰ تن آسفالت در بخش لکه‌گیری به متراژ حدود ۳۰ هزار مترمربع استفاده شده است.

شهردار گلپایگان افزود: در شش ماه امسال بالغ بر ۴۰ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت در بلوارهای شهر از جمله آیت‌الله محمدی حدفاصل میدان قاضی زاهد تا بلوار شهید خرازی، بلوار آیت‌الله محمدی حدفاصل خیابان امامت تا بلوار شهید خرازی، بلوار آیت‌الله محمودی حدفاصل ایران خودرو تا انتهای محدوده خدمات موتوری شهرداری، ابتدای بلوار آیت‌الله محمودی تا میدان آیت‌الله قاضی زاهدی و شهرک عمران رسالت هفت انجام شده است.

وی با اشاره به طرح بهسازی معابر مناطق کمتر توسعه یافته شهر گلپایگان، گفت: تاکنون بلوار امام رضا، خیابان آیت‌الله گلپایگانی، بلوار آیت‌الله محمدی و بلوار آیت‌الله محمودی آسفالت شده است و تعداد دیگری از خیابان‌های بزرگ شهر در دستور کار آسفالت قرار دارد.

کد خبر 537230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.