سرباز ذوب آهن بوده‌ام و خواهم بود/ روزهای خوبی را برای باشگاه پیش‌بینی می‌کنم

"بر اساس تشخیص هیئت مدیره و کارخانه تا زمانی که مسئولان دستور دهند در این پست انجام وظیفه خواهم کرد. مطمئناً دیدگاه من بر اساس برنامه‌های بلندمدت است. بر اساس این دیدگاه برنامه‌ریزی می‌کنیم و برنامه‌ها را عملیاتی خواهیم کرد."

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از کش و قوس‌های فراوان هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن روز گذشته مدیرعامل باشگاه را انتخاب و علی احسانی را به این سمت برگزید. احسانی که در گذشته مسئول ورزش همگانی کارخانه ذوب آهن بوده است و چند ماه پیش در معاونت فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن خدمت می‌کرده است، حالا باید در قامت مدیرعاملی این باشگاه کار کند. انتخاب وی به عنوان مدیر باشگاه ذوب آهن بهانه‌ای شد تا با وی به گفت‌وگو بپردازیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

ابتدا انتخاب شما را تبریک می‌گوئیم. از روند انتخاب‌تان به عنوان مدیرعامل باشگاه صحبت کنید. چند ماهی نیز در معاونت فنی ورزشی باشگاه فعالیت می‌کردید و حالا در قامت مدیرعامل منصوب شدید.

از شما سپاسگزارم. هر جا که مدیران کارخانه صلاح بدانند آماده خدمت هستم. حدود چند سال در سمت ورزش همگانی کارخانه انجام وظیفه کرده‌ام. روزهای اخیر پس از بررسی گزینه‌ها تصمیم گرفته شد مدیرعامل باشگاه من باشم. این پیشنهاد از سوی هیئت مدیره به بنده مطرح شد و در نهایت آن را پذیرفتم. در واقع یکی از کارکنان کارخانه ذوب آهن هستم و سرباز ذوب‌آهن بوده‌ام و خواهم بود.

همانطور که از سوی یزدخواستی رئیس هیئت مدیره باشگاه اعلام شد از بدنه کارخانه ذوب آهن فردی برای این پست انتخاب می‌شود. شرایط را چطور می‌بینید؟

همانطور که اشاره شد جزئی از پرسنل کارخانه بزرگ ذوب آهن هستم و حدود سه ماه در معاونت فنی بودم و از شرایط باشگاه و موضوعات حاکم بر آن آگاه هستم. البته در گذشته نیز در حیطه ورزش همگانی باشگاه مدیریت می‌کردم. امیدوارم بتوانم با اطلاعاتی که در این زمینه دارم به باشگاه کمک کنم.

مطمئناً از شرایط تیم‌های باشگاه و تیم فوتبال آگاه هستید. شاگردان تارتار چهارشنبه باید به مصاف فولاد خوزستان بروند. از نظر شما وضعیت تیم چطور است؟

امسال در تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن با وجود حضور تارتار که مربی حرفه‌ای و کاربلدی است تحول خوبی رخ داده است. نفرات جدید زیادی با نظر سرمربی به تیم اضافه شدند و خدا را شاکریم روند خوب و مدونی برای تیم شکل گرفت. مطمئناً حمایت‌ها از سوی هیئت مدیره و کارخانه تداوم خواهد داشت تا بتوانیم در پایان فصل اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. امیدوارم روز چهارشنبه هم در مسابقه با فولاد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با دست پر بازی از زمین مسابقه خارج شویم.

باشگاه ذوب آهن در چند سال گذشته ثبات کمتری در مدیریت داشته است. فکر می‌کنید روند تغییرات مدیریتی با حضور شما پایان داشته باشد؟

بر اساس تشخیص هیئت مدیره و کارخانه تا زمانی که مسئولان دستور دهند در این پست انجام وظیفه خواهم کرد. مطمئناً دیدگاه من بر اساس برنامه‌های بلندمدت است. بر اساس این دیدگاه برنامه‌ریزی می‌کنیم و برنامه‌ها را عملیاتی خواهیم کرد. البته این را باید اضافه کنم با انتخابی که انجام شده است تصور مدیران باشگاه و کارخانه نیز بر اساس امور بلندمدت بوده تا نتایج مثبت آن نیز به دست آید.

مدتی را در باشگاه حضور داشته‌اید و با شرایط آشنا هستید. از نظر شما چه ضعف‌هایی وجود دارد و چه اولویت‌هایی برای اقدامات خود در باشگاه در ذهن دارید؟

باشگاه ذوب آهن کاملاً حرفه‌ای است. همانطور می‌دانید امکانات باشگاه در بهترین شکل ممکن است. باید بر اساس سیاست‌های کلان کشور و کارخانه پیش برویم. در خصوص معضلات نیز اگر موضوعاتی باشد با حمایت رئیس کارخانه و رئیس هیئت مدیره آن‌ها را برطرف می‌کنیم. با این تفاسیر روزهای خوبی را برای باشگاه می‌توان پیش‌بینی کرد.

در خصوص تیم‌های دیگر باشگاه صحبت کنید. شرایط آن‌ها را چطور می‌بینید؟
مطمئناً همه تیم‌هایمان با قدرت به فعالیتشان تا پایان فصل ادامه خواهند داد. همه تیم‌ها در کوران مسابقات هستند. باشگاه در تمام رشته‌هایی که داشته به تعهد و وظیفه‌اش عمل کرده است و سعی می‌کند این روند را ادامه دهد. در خصوص سال آینده نیز هنوز برنامه‌ریزی انجام نشده است و در وقت مناسب آن در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

اگر صحبتی با هواداران باشگاه ذوب دارید می‌توانید آن را مطرح کنید تا از طریق این تریبون به گوش آن‌ها برسد.

هواداران سرمایه‌های باشگاه ذوب آهن هستند. در سرما و گرما از تیم خود حمایت کرده‌اند اما متأسفانه در این دو سال به علت شیوع کرونا دور از ورزشگاه‌ها بوده‌اند. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانند کنار تیم‌هایشان باشند. البته این انتظار را دارم که از تیم ذوب آهن و باشگاه خودشان حمایت کنند تا سال‌های گذشته (که می‌دانم اذیت شدند) فراموش شوند. به نظر می‌رسد اولین قدم برای حضور هواداران آماده شدن شرایط حضور آن‌ها در ورزشگاه فولاد شهر است؛ با توجه به اینکه ابتدا تیم استقلال و در این هفته نیز تیم پرسپولیس از حمایت دوباره هوادارانش بهره خواهد برد باید هرچه سریع‌تر زمینه حضور آن‌ها فراهم شود. قطعاً پیگیر این موضوع هستیم تا ستاد مقابله با کرونا دستورات لازم را صادر کند. امیدوارم در هفته‌های آتی همه تیم‌ها از حضور هوادارانشان در ورزشگاه بهره ببرند، نه آنکه این موضوع برای تیم‌های خاص باشد.

گفت‌وگو از: امیر شمس _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 537205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.