۸۴ درصد اتباع خارجه در کاشان واکسینه شدند

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه کاشان، از واکسینه شدن ۸۴ درصد اتباع خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود خاندایی در جلسه کمیته پشتیبانی واکسیناسیون عمومی شهرستان اظهار کرد: استقبال اتباع خارجی برای دریافت واکسن کرونا رضایت بخش بوده که ظرف یک هفته واکسیناسیون اتباع به ۸۴ درصد و تا پایان مهلت مقرر به انجام رسیده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری ۱۲ جلسه منظم و مستمر برای واکسیناسیون عمومی و کمیته پشتیبانی ستاد کرونا شهرستان کاشان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی در حوزه واکسیناسیون انجام داده اند ولی رضایتی که حق مردم بوده حاصل نشده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان خاطرنشان کرد: میزان استقبال و مشارکت شهروندان برای واکسیناسیون در سطح شهرستان کاشان رضایت بخش نیست و در صورتی که ۹۰ درصد جامعه واکسینه نشوند احتمال مواجهه با موج جدیدی از ویروس کرونا وجود دارد.

خاندایی در خصوص مقاومت برخی از افراد جامعه برای واکسینه شدن، اضافه کرد: برخی از افراد جامعه با دلایل غیر علمی برای دریافت واکسن مقاومت می‌کنند که این امر سلامت خود، خانواده و شهروندان را به مخاطره می‌اندازد و لازم است مسائل مربوط به افراد و مکان‌هایی که مشارکت کمتری در بحث واکسیناسیون دارند مورد بررسی و احصا قرار گیرد و تدابیر ویژه‌ای در این خصوص اتخاد شود.

وی گفت: واکسن به اندازه کافی برای واکسیناسیون مردم حتی برای تزریق دز سوم برای افراد واجد شرایط وجود دارد و از مردم درخواست می‌شود در اسرع وقت برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه کنند چراکه در صورت دریافت نکردن واکسن ممکن است از بسیاری از خدمات عمومی در محدودیت‌های هوشمند کرونایی محروم شوند.

کد خبر 537178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.