دوخت اصفهان با ترکیه قابل‌ رقابت است

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان با بیان اینکه تولیدات پارچه اصفهان از زمان‌های گذشته قابل رقابت با برترین مراکز نساجی جهان بوده است، گفت : اکنون نیز با وجود طراحان و کارشناسان متبحر این شهر، صنعت پوشاک آن در جایگاه برتری قرار گرفته است .

ابراهیم خطابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دوخت‌هایی که توسط دوزندگان شهر اصفهان انجام می‌گیرد با دوخت ترکیه قابل رقابت است و اگر در طراحی لباس، نکاتی مانند طراحی، رنگ، سایزبندی و الگوسازی مورد توجه قرار گیرد، کمبودی در این بخش نخواهد بود.

وی افزود: اصفهان حتی می‌تواند قطب صنعت مد و لباس کشور شود. در عرصه نساجی، پوشاک و طراحی لباس توانمند هستیم و می‌توانیم با رقبای خارجی رقابت کنیم، اما در برخی زمان‌ها سو مدیریت و ناهماهنگی‌هایی به وجود می‌آید که مانع تصمیم‌گیری‌های صحیح می‌شود.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان خاطرنشان کرد: در صورت اعتماد به تولیدکننده و فعال داخلی می‌توانیم اجناس و کالاهایی بهتر از مشابه‌های وارداتی آن تولید کنیم؛ موضوعی که اغلب فعالان این عرصه ادعای آن را هم دارند و کاملاً صحیح است و قطعاً مصرف‌کننده‌ها هم این موضوع را به راحتی تشخیص می‌دهند.

کد خبر 537136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.