برف و باران در مناطق غربی و جنوبی استان/کاهش دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در اکثر مناطق مه صبحگاهی، افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش باران مشاهده می‌شود و در مناطق جنوبی بارش برف و باران و در مناطق غربی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر موجی تا اوایل وقت فردا و سپس استقرار جوی نسبتاً پایدار در سطح استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق مه صبحگاهی، افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش باران مشاهده می‌شود و در مناطق جنوبی استان بارش برف و باران و در مناطق غربی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا دو درجه کاهش می‌یابد، بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۴ و پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارش‌ها در شهرستان‌های فریدون‌شهر ۵۸ میلی متر باران و ۱۵ میلی متر برف، خوانسار ۲۸ میلی متر، داران ۲۲، سمیرم ۱۸، چادگان ۱۱، گلپایگان ۱۰، کاشان چهار میلی متر گزارش شده است.

وی افزود: گرم‌ترین نقطه استان، خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد سردترین شهرستان استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 537133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.