توسعه شهر در گرو ارتباط مستمر مردم و مدیران شهری

شهردار کاشان ارتباط مدیران و مردم را موجب رونق و توسعه شهری دانست و گفت: همدلی و ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم سبب کاهش مشکلات و آگاهی از معضلات اجتماعی می‌شود.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا وجود ارتباط مستمر مدیران شهری با مردم را یکی از عوامل مهم توسعه و آبادانی شهر دانست و اظهار کرد: نبود ارتباط آسان و مستمر بین مردم با مدیران ارشد و میانی شهرداری از مشکل‌های مدیریت شهری کاشان بوده و اگر این ارتباط وجود داشته، فرایندی زمان‌بر بوده است.

وی افزود: مردم توقع دارند مشکلات شهر را بی‌واسطه به مدیران شهری انتقال بدهند و حل مسائل را شاهد باشند که این مهم با بازدیدهای میدانی و تلاش در رفع مشکلات در دوره مدیریت شهری جدید محقق خواهد شد.

شهردار کاشان تصریح کرد: در هفته دو مرتبه بازدیدهای میدانی با حضور مدیران ارشد، میانی و شهرداران ناحیه‌ها به خصوص در منطقه‌های کم‌برخوردار برای ارتباط مستقیم با مردم و برطرف کردن مشکلات آنها انجام و این مهم مستمر و ادامه خواهد داشت تا نیازهای اجتماعی عمرانی مردم برطرف شود.

وی، گل محمدی، گلاب‌گیری، پایتختی نهج‌البلاغه، گردشگری، وجود اثرهای مختلف و متنوع تاریخی دارالمومنین را جزو ثروت‌های این خطه بیان کرد و گفت: این شهرستان در بعد فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و اقتصادی دارای ثروت و سرمایه است که باید به آن توجه بیشتر شود.

بخشنده امنیه با تاکید بر اینکه در خطه کاشان به طور عملی هنر و دین و مذهب در کنار هم و مکمل یک دیگر هستند، اظهار کرد: مدیریت شهری در این شرایط بسیار دشوار است و باید با یک مدیریت قوی به آن وارد و در حوزه‌های مختلف با تخصص ویژه عمل کرد.

وی، نگاه به کاشان را زیرساختی دانست و تصریح کرد: هوشمند شدن این شهر جزو هدف‌ها است تا بتوان دیپلماسی شهری را در آن پیاده و برنامه‌ها را گام به گام در شهر با هدف حل مشکلات موجود اجرا کرد.

شهردار کاشان با تاکید بر اینکه ایجاد شهری با نشاط و پویا در گرو همدلی و ارتباط مستمر مدیران شهری و مردم است، تاکید کرد: این مهم در توسعه و آبادانی مؤثر است که باید به آن پرداخت.

کد خبر 537124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.