«انتزاع» این بار گریبان رانندگان تاکسی فردیس را گرفت

پس از گذشت بیش از چهار سال از انتزاع شهرداری‌های فردیس و کرج همچنان تعیین تکلیف اموال، املاک و پروندهای فردیس مشخص نیست و هر بار گریبان حوزه‌ای از شهر فردیس را می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حالا موضوع انتزاع دامنگیر راننده‌های تاکسی فردیس شده و باید طبق آنچه سازمان حمل و نقل شهرداری فردیس به راننده‌ها تکلیف کرده، تشکیل پرونده دوباره انجام شود.

رانندگان تاکسی فردیس با توجه به روند سخت تشکیل پرونده با ارائه مدارک مختلف تحصیلی، گواهی سو پیشینه و غیره به تشکیل پرونده مجدد در فردیس اعتراض دارند، در حالی که این امر به موضوع انتزاع مربوط می‌شود.

«علی جابری» سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس در این باره گفت: با توجه به عدم تعیین تکلیف در موضوع انتزاع شهر فردیس از کرج، انتقال پرونده‌ها از سازمان حمل و نقل شهرداری کرج به فردیس انجام نشده و مدیران وقت، به رانندگان تاکسی تشکیل پرونده مجدد را تکلیف کردند.

وی افزود: اخیراً با تعامل خوبی که با سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج برقرار شده و با همکاری مثبت شهردار کرج قرار است ظرف ۱۰ روز آینده پرونده‌های رانندگان تاکسی فردیس به سازمان حمل و نقل شهرداری منتقل و مشکل بر طرف شود.

کد خبر 537109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.