گربه گرفتار در موتور خودرو زنده نماند/لزوم بررسی موتور خودرو قبل از حرکت در فصول سرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: گربه‌ای که از سرما به داخل موتور ماشین پناه برده بود به علت گرفتار شدن در تسمه‌های خودرو جان باخت.

روح‌الله فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در عملیات خروج گربه از موتور خودروی پژو در بلوار چمران که توسط تیم عملیاتی ایستگاه چهار سازمان آتش‌نشانی انجام گرفت این حیوان به علت در حرکت بودن خودرو، در تسمه ماشین گرفتار شده بود و جان باخت.

وی افزود: خودرو یکی از مخفیگاه‌های حیوانات در روزهای سرد است و باید مراقب باشیم و قبل از حرکت از نبود حیوانات داخل موتور مطمئن شویم.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در فصول سرد سال حیوانات، به خصوص گربه‌ها برای داشتن یک فضای گرم به خودروها پناه می‌برند لذا باید اقدامات احتیاطی را برای کمک و دور کردن این حیوانات خیابانی انجام داد.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از رانندگان بدون اینکه بدانند با روشن کردن و به حرکت در آوردن خودروی خود باعث آسیب دیدن و یا کشته شدن این موجودات می‌شوند و حتی به خودروی خودشان نیز خسارت وارد می‌شود.

فدایی در توصیه به شهروندان گفت: بدون بررسی موتور خودرو را روشن نکنید و حتماً قبل از حرکت اطراف خودرو و داخل موتور را بررسی کنید؛ یک ضربه سریع به کاپوت یا بوق کافیست تا گربه و دیگر موجودات از داخل ماشین خارج شوند.

کد خبر 537108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.