مورداعتمادترین هافبک های جهان

سرمربی رئال مادرید اعتقاد دارد که بازیکنان تیمش در خط میانی کاملاً قابل اعتماد هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی چهار بر یک رئال مادرید در دیدار خارج از خانه مقابل گرانادا اعتراف کرد که مثلث هافبک‌های او شامل کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ آنقدر خوب هستند که نیازی به تمرین دادن ندارند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از عملکرد هافبک‌های تیمش بسیار راضی است. وی به شوخی در مصاحبه خود گفت: سه هافبک فوق‌العاده‌ای که در اختیار داریم می‌توانند تا سال ۲۰۳۱ نیز همچنان در این سطح باشند، مدت‌هاست که مودریچ، کروس و کاسمیرو در اوج هستند و بهترین بازی را ارائه می‌دهند.

وی افزود: سطح سه بازیکن خط میانی ما بسیار بالا است و آن‌ها برای من هنوز هم بهترین هافبک‌های جهان هستند. نحوه بازی آن‌ها من را شگفت زده می‌کند، زیرا کارهایی را انجام می‌دهند که من حتی از آن‌ها نمی‌خواهم. ما ده سال دیگر هم می‌توانیم با این ستاره‌ها بازی کنیم، هرچند که کاماوینگا، والورده و بلانکو را هم در اختیار داریم.

آنچلوتی خاطرنشان کرد: مسئله اصلی این است که بازیکنان وقتی بازی می‌کنند، بهترین کیفیت خود را به نمایش بگذارند. تیم از نظر فیزیکی در شرایط بسیار خوبی است. میلیتائو کمی خسته به نظر می‌رسد و ممکن است در چند بازی آینده تغییراتی رخ دهد. من به کسانی که کمتر بازی می‌کنند هم اعتماد دارم و می‌دانم که می‌توانند به تیم کمک کنند.

کد خبر 537086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.