«زنده بود» در خانه هنرمندان اصفهان برپاست

نمایشگاهی از آثار جمعی هنرمندان نقاش اصفهان و تهران با عنوان «زنده بود» در خانه هنرمندان اصفهان برگزار شده است.

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان در این باره به خبرنگار ایمنا گفت: آثار ارائه شده در نمایشگاه «زنده بود» حاصل کارگاه یک روزۀ هنرمندان نقاش در سال ۱۳۹۴ است که براین اساس نقاشانی از تهران و اصفهان در قالب یک کارگاه و در کنار یکدیگر از صبح تا بعد از ظهر آثار خود را خلق کردند و آثار آن‌ها در گنجینه حوزه هنری استان اصفهان قرار داده شده بود.

آزاده کوفی‌گر بابیان به اینکه همه نقاشی‌های کارگاه در این نمایشگاه ارائه نشده اند بلکه این آثار، منتخبی از نقاشی‌های خلق شده در آن کارگاه یک روزه است، افزود: این کارگاه با حضور هنرمندانی از اصفهان و تهران برگزار شد، ضمن اینکه تمام این آثار جزو گنجینه حوزه هنری استان اصفهان بشمار می‌روند و با توجه به شرایط کنونی و وضعیتی که اخیراً در مورد بحران بی‌آبی در اصفهان شاهد آن هستیم، حوزه هنری تلاش کرد که با این حرکت، سهم کوچیکی داشته باشد و با کشاورزان همراه و هم دل شود.

وی اضافه کرد: نقاشی‌های نمایشگاه «زنده بود» بحران آب و خشکسالی و کمبود آب را به نمایش گذاشته اند و این بهترین فرصت بود که از گنجینه خارج و تعداد محدودی از آن‌ها با توجه به محدودیت فضایی خانه هنرمندان در قالب یک نمایشگاه در معرض بازدید عموم مردم قرار داده شود.

کوفگر ادامه داد: آثار نمایش داده شده با استفاده از تکنیک ترکیب مواد و اکرولیک کار شده اند.

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان خاطرنشان کرد: ازبین هنرمندان تهرانی که در کارگاه سال ۹۴ شرکت داشتند آثاری از جواد نوبهار و رضا افسری و ازمیان هنرمندان اصفهانی نیز نقاشی‌هایی از رضا تهرانی، علی قطبی، جواد طاهری، حسین تحویلیان و محمد خلیلی انتخاب و در نمایشگاه «زنده بود» در معرض بازدید قرار داده شده‌اند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی «زنده بود» می‌توانند تا نهم آذرماه ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ به خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول، پارگ ایثارگران مراجعه کنند.

کد خبر 537011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.