عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ آبان ماه

در این بسته خبری از راه اندازی پویش کتاب سرخ رود تا زیباسازی بوستان بانوان زرند و تقدیر از راننده وظیفه شناس گرگانی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تمدید پروانه فعالیت تاکسیرانان آبادانی، منوط به تزریق واکسن

طارق طویشی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری آبادان گفت: پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که در طرح واکسیناسیون کرونا مشارکت نکرده و از تزریق واکسن امتناع می‌کنند، تمدید نخواهد شد.

تقدیر شهردار گرگان از راننده وظیفه شناس

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان از راننده وظیفه شناس اتوبوس درون شهری که اقدام به اطفا حریق یک دستگاه خودرو نموده بود، تقدیر کرد.

آماده سازی شهر قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

داریوش قاسمی، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن هفته بسیج فضای شهر آماده سازی شده است، گفت: بیش از ۱۰ هزار متر ریسه با طرح پرچم نظام در سطح شهر نصب شده و ۱۲ سازه پرتابل با عنوان بسیج مظهر عشق و ایمان در سطح شهر جانمایی شده است.

راه اندازی پویش اهدای کتاب سرخ رود

محسن کبود فیروزجایی، شهردار سرخ رود با اشاره به اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی، مساجد و دارالقرآن این شهر گفت: پویش اهدای کتاب در بین مدیران شهری راه اندازی می‌شود.

برگزاری دوره‌های مدون آموزشی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قدس

محسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس با تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای سطح آمادگی نیروهای آتش‌نشانی، از تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات در این سازمان خبر داد.

اعمال ۱۵ درصد تخفیف برای دریافت پروانه ساختمانی

هیوا مظفری کرد، مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از اعمال ۱۵ درصد تخفیف جهت دریافت پروانه ساختمانی خبر داد و گفت: در راستای کاهش هزینه‌ها، مودیانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند، مشمول ۱۵ درصد تخفیف می‌شوند.

زیبا سازی و بهسازی بوستان بانوان زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند با بیان اینکه فراهم آوردن فضای زیبا و راحت برای بانوان شهرستان یکی از برنامه‌های این سازمان است، افزود: برای تنوع و سرگرمی و افزایش آگاهی و سلامتی بانوان نیز دوره‌های آموزشی و ورزش در این بوستان در نظر گرفته شده است و به زودی اجرایی خواهد شد.

تعریض معبر میدان پلیس خرم آباد

سعید فتوحی، شهردار خرم آباد گفت: در راستای ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تسهیل تردد خودروها، اجرای طرح تعریض معبر میدان پلیس در دستور کار واحد عمران این شهرداری قرار گرفته است.

انجام ۴۰ عملیات اطفای حریق وامداد توسط آتش نشانان ساروی

علی دومیر کلایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی ساری گفت: طی یک هفته گذشته، ۴۰ مورد عملیات اطفای حریق وامداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری انجام شد که از مجموع این عملیات، ۱۲ مورد مربوط به اطفای حریق و ۲۴ مورد مربوط به امداد و نجات بوده است و آتش‌نشانان شهرداری ساری ۱۴ نفر را نجات دادند.

کد خبر 536975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.