همدستی کارمند و مسئول داروخانه برای قاچاق ۶۰۰۰ قلم دارو

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک میلیارد ریال انواع داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: ۲۷ آبان ماه امسال مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از طریق بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران از فعالیت فردی در حوزه خرید و فروش داروی قاچاق باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه این فرد در محدوده خیابان سپهبد قرنی فعالیت داشت، افزود: محل فعالیت این فرد تحت نظر پلیس قرار گرفته و مأموران پس از اطمینان از صحت گزارش واصله اقدام به هماهنگی با مقام قضائی کرده و پس از اخذ مجوز قضائی به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به محل مورد نظر اعزام شده و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازرسی از این محل گفت: مأموران در بازرسی از محل دستگیری و خودروی متهم ۶۰۰۰ قلم انواع دارو از جمله قرص و آمپول‌های مختلف را که به شکل قاچاق تهیه شده یا خارج از شبکه توزیع اقدام به خرید و فروش آن شده بود، کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه داروها شمارش شده و به نماینده سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران تحویل داده شد، گفت: متهم دستگیر شده نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد یک کارمند داروخانه و یک مسئول داروخانه این داروها را از بازار ناصرخسرو تهیه کرده و اقدام به فروش خارج از شبکه به مشتریان داروخانه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی داروهای کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت‌: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 536969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.