پنج کتاب از نویسندگان خوانساری رونمایی شد

همزمان با هفته «کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار» از پنج کتاب نوشته شده توسط نویسندگان خوانساری با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی بیاتی امروز _یکشنبه ۳۰ آبان‌ماه_ در جلسه رونمایی از پنج کتاب نوشته شده توسط نویسندگان خوانساری، با تأکید بر رفع مشکل نویسندگان خوانساری در چاپ کتاب، اظهار کرد: حمایت از رسالت عظیم نویسندگان کتاب موجب گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار ادامه داد: این پنج کتاب‌ها شامل «لحظه‌های جان گرفته» به نویسندگی محمود براتی، «گلزار صبا» به نویسندگی عبدالله کامران، «گلپایگان و خوانسار در لابه‌لای صفحات تاریخ» به نویسندگی غلامعلی دیانتی، «بازاریابی بیمه» به نویسندگی جهانشاه محرابیان و کتاب «گویش خوانساری» به نویسندگی مرتضی اشرفی خوانساری است.

در ادامه نیز سیدمهدی میر صانعی مسئول انتشارات فرهنگ و اندیشه جاویدان با اشاره به مغفول ماندن سرمایه‌های شهر خوانسار، گفت: اهمیت دادن به نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به نویسندگی موجب شکوفا شدن استعداد آنان می‌شود، بر این اساس لازم است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار با هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی نسبت به برگزاری نشست‌ها و مسابقات کتابخوانی اقدام کند.

روزگاری خوانسار شهر هنر و علم و اقتصاد بود

همچنین جهانشاه محرابیان نویسنده کتاب «بازاریابی بیمه» در این جلسه گفت: روزگاری شهر خوانسار مرکز بازاری بزرگی در محدوده ورود تاجران شهرهای همجوار بود که کاروانسرای شوشتری‌ها و دزفولی‌ها حکایت از این سخن دارد، اما امروز سخن از هنر و علم و اقتصاد شهر خوانسار نیست و تنها از خوانسار به عنوان صنعت گردشگری سخن به میان می‌آید.

نویسنده کتاب «بازاریابی بیمه» ادامه داد: ما با صنعت گردشگری خوانسار مخالف نیستیم، اما لازم است که شهرداری خوانسار در راستای حفظ هویت فرهنگی و مذهبی شهر خوانسار، گردشگری اسلامی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه علم بازاریابی تلفیقی از علم هنر و کسب و کار است، خاطرنشان کرد: آموزش بازاریابی موجب ورشکست نشدن در کسب و کار می‌شود لذا در کتاب بازاریابی بیمه‌ای به مقوله کسب و کار پرداخته شده است.

محرابیان برای جلوگیری از اینکه جوانان خوانساری پس از اخذ مدرک تحصیلی غربت را به جان نخرند و برای شهر نیز مفید باشند، به لزوم ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی در شهر خوانسار تاکید کرد.

کد خبر 536929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.