گوشی‌های تاشو آنر چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت آنر تا پیش از بهار سال آینده میلادی دو گوشی تاشو هوشمند عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً شایعاتی در زمینه عرضه دو گوشی تاشو آنر تا پیش از بهار سال آینده میلادی منتشر شده است. این خبر می‌تواند برای طرفداران این برند خوشحال کننده باشد. در صورتی که همه برنامه‌ریزی‌ها درست پیش برود، اولین گوشی‌های هوشمند تاشو برند آنر طی سه ماه اول سال ۲۰۲۲ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که شرکت آنر نیز همانند سامسونگ دو نوع گوشی تاشو عرضه می‌کند که یکی از این گوشی‌های تاشو از بالا و پایین و دیگری از سمت چپ و راست خم می‌شود. گزارش‌های پیشین نیز نشان می‌دهد دستگاهی که صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد مشابه گوشی هواوی میت X2 خواهد بود، به طور کلی تا کنون همه محصولات شرکت آنر به دستگاه‌های شرکت مادر سابق خود شباهت دارد. احتمالاً تولید این دستگاه‌ها زمانی آغاز شده است که هر دو برند آنر و هواوی با یکدیگر همکاری داشتند.

مطالب منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت آنر از پنل‌های تاشو ساخت BOE و Visionox بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که این تبلت تاشو به صفحه نمایش داخلی هشت اینچی و صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی مجهز باشد. هنوز نام رسمی گوشی‌های تاشو هوشمند آنر مشخص نشده است، اما احتمال دارد که با نام‌های HONOR Magic Fold و HONOR Magic Wing عرضه شود.

کد خبر 536800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.