استقبال وزارت ورزش از میزبانی‌های بین‌المللی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از سیاست‌های قطعی ما در وزارت ورزش و جوانان حمایت از میزبانی‌های بین‌المللی است، چون اعتقاد داریم از این طریق این فرصت را به دست خواهیم آورد تا دیگران را با تمدن و فرهنگ کشورمان آشنا کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در حاشیه افتتاحیه مسابقات قهرمانی جهان ناشنوایان تکواندو اظهار کرد: تشکر می‌کنم از فدراسیون ناشنوایان بخاطر میزبانی شایسته‌ای که از این رویداد جهانی داشتند. از همکاری فدراسیون‌های کاراته و تکواندو نیز جا دارد تشکر ویژه‌ای داشته باشم‌. این نوید را به شما می‌دهم که روزهای خوبی را در تهران این شهر زیبا خواهید داشت.

وی افزود: یکی از سیاست‌های قطعی ما در وزارت ورزش و جوانان حمایت از میزبانی‌های بین‌المللی است، چون اعتقاد داریم از این طریق این فرصت را به دست خواهیم آورد تا دیگران را با تمدن و فرهنگ کشورمان آشنا کنیم. ورزش فارغ از رنگ‌ها نژادها و … است که باعث نزدیکی ملت‌ها خواهد شد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه ورزش جایگاه خوبی در بین مردم و مسئولان دارد برگزاری این مسابقات هرچند در این شرایط سخت است؛ ولی برگزاری مسابقات نشان می‌دهد که ورزش در دل ما زنده است. برگزاری این مسابقات به ما یادآوری می‌کند زندگی در جریان است. امید داریم در این چند روزی که مهمان ما هستید لذت ببرید و با سلامتی برگردید.

کد خبر 536730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.