سرمربی تیم با ابزاری که در اختیار دارد کار را پیش می برد

کاپیتان تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: نمی‌شود از مربی انتقاد کرد زیرا با ابزاری که باشگاه در اختیار او قرار داده است کار خود را پیش می‌برد. این مربی در بازی با کاله، سه بازیکن اصلی خود را به خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت.

حامد سهراب‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت خود، اظهار کرد: حدود دو ماه تمرینات خوبی داشتیم و به شرایط بدنی ایده آل رسیده بودم، اما در تمرینات مچ پایم پیچ خورد و باعث شکستگی استخوان کف پا شد و باید یک ماه در گچ باشد که اکنون ۲۰ روز از آن گذشته است.

وی با بیان اینکه ذوب آهن تیم ریشه‌داری است، تصریح کرد: این تیم چندین سال است که در سوپر لیگ حضور دارد، قهرمانی به دست آورده و امسال هم با کمک کادر فنی و باشگاه توانستند بازیکنان با تجربه را دور هم جمع کنند و امیدوارم فینالیست شویم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن ادامه داد: همیشه در مرحله اول مسابقات تیم‌ها از نظر آمادگی جسمانی و کار تیمی ثبات ندارند، اما امسال شرایط فرق می‌کرد و تیم‌ها در این مرحله عملکرد خوبی داشتند و نتایجی که انتظار نمی‌رفت رقم خورد. در دور برگشت تیم‌ها آمادگی بیشتری دارند وبازی‌های بهتری را شاهد هستیم.

سهراب نژاد در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا انتقادات به فرزاد کوهیان به خاطر برخی نتایج، از جانب هواداران ذوب آهن را را وارد می‌داند یا خیر؟ گفت: نمی‌شود از مربی انتقاد کرد زیرا او با ابزاری که باشگاه در اختیارش قرار داده است کار خود را پیش می‌برد. در بازی با کاله من، آرمان زنگنه و اشکان خلیلی‌نژاد به خاطر آسیب دیدگی نتوانستیم به تیم کمک کنیم که در نهایت بازی را واگذار کردیم. مصدومیت‌هایی که به وجود آمد به تیم لطمه زد.

وی اضافه کرد: فرزاد کوهیان مقصر باخت نیست و شرایطی که برای ذوب آهن به وجود آمد امکان دارد برای هر تیمی اتفاق بیفتد، امیدوارم در دور برگشت بازیکنان آسیب دیده به شرایط خوب خود بازگردند.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن با بیان اینکه اکثر تیم‌ها به خاطر فاصله کم مسابقات در تهران می‌مانند و تمرینات خود را در این شهر برگزار می‌کنند، خاطر نشان کرد: بعد از هر بازی به اصفهان برمی‌گشتیم که علاوه بر خستگی مسابقه، خستگی ناشی از سفر هم به آن اضافه می‌شد، بازیکنان تحت فشار بودند که این موضوع باعث آسیب دیدگی هم می‌شود.

سهراب نژاد افزود: صحبت‌هایی با باشگاه انجام شده که در دور برگشت بتوانیم بیشتر در تهران بمانیم و رفت‌وآمدها کمتر باشد تا بازیکنان تمرکز و استراحت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 536691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.