کشف کارگاه تولید غیرمجاز عرقیات در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از کشف یک کارگاه تولیدی عرقیات زیرزمینی در شهر کاشان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با همکاری کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، پس از اخذ دستور مقام محترم قضائی یک کارگاه را که در آن به صورت غیرمجاز اقدام به تولید گلاب و عرقیات می‌نمود را کشف و کلیه اقلام و دستگاه‌های آن را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه این کارگاه غیرمجاز پس از جمع‌آوری مقداری عرقیات فاقد مجوز از سطح عرضه و ردیابی آن محصولات کشف شد، افزود: در این کارگاه محصولات در شرایطی کاملاً غیربهداشتی و غیر اصولی و با برچسب جعلی تحت عنوان یکی از شرکت‌های معتبر تولید شده و به صورت عمده و جزئی به بازار عرضه می‌شد.

این مقام انتظامی افزود: نزدیک به ۵۰۰ لیتر عرقیات جعلی و تقلبی چند دستگاه عرق‌گیری و نیز مقدار زیادی برچسب با عناوین مختلف از این مکان کشف و توقیف شد و پرونده آن جهت طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم هنگام خرید هرگونه فرآورده طبیعی و سنتی بسته‌بندی شده حتماً به تاریخ تولید و انقضا و نیز پروانه‌های بهداشتی درج شده بر روی بسته بندی محصول دقت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 536652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.