کاهش سهمیه کارت سوخت وانت بارها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از کاهش تدریجی سهمیه کارت سوخت وانت‌بارهای بنزینی در صورت شرکت نکردن در طرح رایگان تبدیل به دوگانه سوز تا سقف ۱۲۰ و ۶۰ لیتر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت نفت در خصوص تغییر سبد سوخت مصرفی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور به گازسوز و با عنایت به مصوبات بیست و پنجمین جلسه کارگروه سهمیه بندی بنزین به تاریخ ۱۴ شهریور ماه سال‌جاری، به منظور ترغیب ناوگان وانت بار بنزین سوز کشور به شرکت در طرح رایگان تبدیل دوگانه و نیز ثبت پیمایش مقرر شده است سهمیه کارت سوخت (سهمیه لیتراژی) وانت بارهای تک سوز طی ۷ ماه کاهش یابد.

وی افزود: بر همین اساس، سهمیه کارت سوخت وانت بارهای بنزینی سوزی که در این طرح شرکت نکنند، از آبان ۱۴۰۰ تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به تدریج و ماهیانه ۱۰ درصد کاهش یافته و به معادل سهمیه بنزین وانت بارهای دوگانه سوز (۱۲۰ و ۶۰ لیتر) خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: ضروری است مالکان وانت‌بارهای تک سوز به منظور بهره‌مندی از سوخت جایگزین، در اسرع وقت در سامانه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران به نشانی GCR.NIOPDC.IR ثبت نام کرده و نسبت به تبدیل رایگان خودروی خود به دوگانه سوز بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده، اقدام کنند.

وی ادامه داد: رانندگان ناوگان باری جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 536585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.