ستاره سیتی جنگ نفتی‌ها را از دست داد

هافبک بلژیکی تیم منچسترسیتی به دلیل ابتلا به کرونا برای مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از مثبت شدن تست کووید -۱۹ هافبک بلژیکی تیم منچسترسیتی یعنی کوین دی بروینه، وی در سه بازی بعدی، قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و باید در قرنطینه بماند.

این هافبک ۳۰ ساله در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی کشورش را همراهی و به روبرتو مارتینز کمک کرد تا بلژیک جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را به دست آورد. با این حال، او باید مدتی را در قرنطینه سپری کند و قادر به همراهی پپ برای مسابقات تیم باشگاهی‌اش نیست.

گواردیولا در حال حاضر منتظر است تا شرایط بازیکنان مصدوم تیمش مشخص شود و برنامه خود را برای بازی برابر اورتون مشخص کند. وی در حال حاضر در کنار کوین دی بروینه، راجع به وضعیت جک گریلیش و فیل فودن نیز مطمئن نیست و این دو بازیکن در حال ریکاوری هستند.

گواردیولا در رابطه با مصدومان تیمش گفته است: جک بعد از تعطیلات بین‌المللی شرایط بهتری خواهد داشت و احتمالاً می‌تواند به زمین مسابقه برگردد. فیل فودن با درد ناراحت کننده‌ای در پایش برگشت اما در حال بهتر شدن است. باید صبر کنیم و ببینیم روند بهبودی بازیکنان چطور خواهد بود. سلامتی انسان از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

سرمربی منچسترسیتی در خصوص ابتلای دی بروینه به بیماری کرونا خاطرنشان کرد: کوین واکسینه شده بود و به همین خاطر بیشتر در برابر ویروس مقاوم است. باید مراقب باشیم چون هنوز در جهان افرادی جان خودشان را به خاطر ابتلاء به کرونا از دست می‌دهند. امیدوارم علائم دی بروینه جزئی باشد.

وی در خصوص آمادگی هافبک تیمش تصریح کرد: نکته مهم برای ما سلامتی کوین و بازگشت او به تیم در صحت و سلامت کامل است. او در سریع‌ترین زمان برمی‌گردد و می‌تواند با ما دوباره تمرین کند. هیچ نگرانی در مورد شرایط و آمادگی او نداریم و سلامتی شخص از همه چیز مهم‌تر است.

با توجه به مشخص شدن ابتلای دی بروینه به ویروس کرونا، او دو بازی تیمش برابر اورتون و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد. آزمون سخت دیگری برای سیتی در انتظار است و آن‌ها باید برابر وستهم نیز بازی کنند. بدون شک سیتی‌زن‌ها امیدوارند تا زمان بازی وستهم، دی بروینه بتواند به تمرینات بازگردد و در ترکیب حضور داشته باشد.

کد خبر 536565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.