حال سپاهان هم مثل زاینده رود خوب نیست

سرمربی سپاهان امیدوار است با کسب نتایج خوب حال تیمش و زاینده رود از هفته های آینده خوب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا پس از توقف تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: باید بگویم واقعیت به نظرم نیمه اول فوتبال فوق‌العاده بازی کردیم و سعی کردیم موقعیت‌های خوب را ایجاد. تراکتور تصمیم داشت با سیستمی بازی کند که سعی کند در زمین خودش دفاع کند و با فوروارد سرعت خود حمله کند. فرصت‌هایی داشتیم که باید استفاده اما متأسفانه آنها را از دست دادیم.

وی افزود: نیمه دوم باز هم همین طور بازی کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم یکم عجله کردیم. فقط چند جایی توپ‌های بلندی که شاید نیاز نبود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه از نوع فوتبال تیم ام راضی هستم، خاطرنشان کرد: نتیجه خیلی ایده آل نیست و اینها مشکلاتی است که به همراه همکاران دارم. باید با واقعیت زندگی کنیم و تیم‌ها در نقش جهان با لایه‌های دفاعی بازی می‌کنند. حال ما مثل زاینده رود خیلی خوب نیست و امیدوارم هفته‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم و حال هر دویمان خوب شود.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که چرا این تیم شوت زنی را امتحان نمی‌کند، گفت: در نیمه اول چند موردی شانس را امتحان کردیم و در نیمه دوم باید بیشتر شوت می‌زدیم. این معضل من است چرا که باید فضا ایجاد کنیم. سبک فوتبالمان جوری است که فضا کمی تیم‌ها می‌دهند و باید راهکارهایی بیاوریم که فضا بیشتری از تیم‌ها بگیریم.

کد خبر 536474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.