بین داوران هماهنگی وجود نداشت/دیدار سپاهان با شهرداری سیرجان رقابت مدعیان قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: کمی عدم هماهنگی بین داوران وجود داشت که امیدوارم در آینده تکرار نشود. ۷ بازیکن ما به تیم ملی دعوت شده‌اند و از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست می‌کنم شرایطی فراهم شود تا این بازیکنان در اختیار سپاهان هم باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیان محمودی، پس از برتری هشت بر صفر برابر سارگل بوشهر در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان، در نشست خبری پس از بازی، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. جز اولین تیم‌های لیگ برتری بودیم که تمرینات خود را آغاز کرده و بازی تدارکاتی برگزار کردیم و با شناختی که از بازیکنان داشتیم می‌دانستیم که می‌توانیم سارگل را شکست دهیم.

وی افزود: سارگل بوشهر تیم خیلی خوب و قابل‌احترامی بود. خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم و بازیکنان تمریناتی که در طول هفته گذشته انجام داده بودیم را به خوبی در زمین پیاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: در نیمه دوم سیستم تیم را تغییر داده و ۵ بازیکن خود را تعویض کردیم تا تمام بازیکنان در جریان بازی قرار بگیرند. شاید کیفیت بازی ما در نیمه دوم کمی افت کرد اما در مجموع از عملکرد تمام بازیکنان راضی هستم و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم.

محمودی در خصوص داوری، گفت: نظر خاصی درباره داوری ندارم اما کمی عدم هماهنگی بین داوران وجود داشت که امیدوارم در آینده تکرار نشود. البته مشکل خاص داوری که در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به دیدار با شهرداری سیرجان، تصریح کرد: بازی هفته آینده ما با شهرداری سیرجان بسیار حساس است. ۷ بازیکن ما به تیم ملی دعوت شده‌اند و از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست می‌کنم شرایطی فراهم شود تا این بازیکنان در اختیار سپاهان هم باشند. آنها تنها ۱۵ ساعت پیش از بازی هفته گذشته ما به تیم اضافه شدند و میان تمرینات ما و تمرینات تیم ملی بالانس فنی وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ به این امر ترتیب اثر دهند تا بازیکنان ملی‌پوش ما بتوانند بیشتر با تیم هماهنگ شوند. دیدار سپاهان با شهرداری سیرجان رقابت مدعیان قهرمانی است و تیمی که در آن دیدار پیروز شود برای کسب قهرمانی دورخیز می‌کند.

کد خبر 536450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.