سازوکار کاهش سنوات بازنشستگی بانوان باید دقیق‌تر بررسی شود

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعات کاهش سنوات بازنشستگی بانوان در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی نیز مطرح شده و لازم است در خصوص سازوکار این‌موضوع اقدامات کارشناسی دقیق‌تر انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهره الهیان در نشست مشترک فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با جمعی از بانوان کار آفرین شهرستان نائین اظهار کرد: متأسفانه در زمینه ظرفیت‌های تاریخی ایران غفلت شده است، در صورتی که در کشورهای همسایه به ویژه امارات توجه به ویژه‌ای به تاریخ کمتر از ۱۰۰ سال خود دارند، در این راستا لازم است در خصوص هویت تاریخی و تمدنی ایران اقدامات سازنده‌ای انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به جنگ نرمی که علیه ایران در حوزه فرهنگی وجود دارد، لازم است هویت فرهنگی ایران احیا شود قطعاً در این راستا بسیج می‌تواند پرچمدار گردشگری سالم در کشور شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از منطقه کویر مصر خاطرنشان کرد: کویر مصر یک ظرفیت بی‌بدیل گردشگری کشور است که متأسفانه طی سال‌های گذشته نسبت به آن کم لطفی شده است.

الهیان ادامه داد: موضوع کاهش سنوات بازنشستگی بانوان در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی نیز مطرح شده و لازم است در خصوص سازوکار این‌موضوع اقدامات کارشناسی دقیق‌تر انجام شود.

در حال پیگیری دغدغه‌های بانوان هستیم

الهام آزاد، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری دغدغه‌های بانوان است؛ قطعاً معضلاتی که در طی سفر دو روزه فراکسیون به نائین لمس شد، قطعاً پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زنان شهرستان نائین در حداقل هستند و باید امکانات بیشتری به آنان اختصاص داده شود.

کد خبر 536387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.