پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ "تبعات سیل چقدر از اصفهان دور است؟ " "ساماندهی افراد کارتن خواب و فاقد سرپناه در شب‌های سرد سال" "جنجال ایتالیایی‌ها در تبریز! " "میدان ۲۵ آبان میزبان «روز حماسه و ایثار شهر اصفهان» " "شهرداری اصفهان امشب در آماده‌باش کامل است" "برگزاری ویژه برنامه «۳۷۰ رود بی‌پایان» در میدان امام (ره) " "بازتعریف قراردادهای شهرداری به نفع بخش خصوصی لازم است" "چالش‌ها و معضلات منطقه ۱۲ اصفهان" "آمادگی اصفهان برای عقد خواهرخواندگی با یکی از شهرهای بولیوی" "لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در «جمع آوری و تبدیل پسماندها" ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

تبعات سیل چقدر از اصفهان دور است؟

"تبعات سیل چقدر از اصفهان دور است؟ " در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

اصفهان به عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور ویژگی‌های ساختاری، ژئومورفولوژیکی، فرهنگی و تاریخی بارزی دارد. مادی‌هایی که در سطح شهر وجود دارد به عنوان یک شبکه قوی جمع‌آوری آب‌های سطحی حاصل از بارندگی، نقش مهمی در جلوگیری از وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی شهری دارد. با این حال معضل آب‌گرفتگی در مناطق و بافت‌های شهری تازه احداث شده وجود دارد. در گفت‌وگویی با سجاد بلندنظر، کارشناس حوزه مدیریت بحران شهری، عوامل مؤثر بر بروز آب‌گرفتگی، ایجاد سیلاب و رواناب‌های شهری، راهکارهای مؤثر و اهم اقدامات انجام شده در سطح کلانشهر اصفهان بررسی شد.

ساماندهی افراد کارتن خواب و فاقد سرپناه در شب‌های سرد سال

"ساماندهی افراد کارتن خواب و فاقد سرپناه در شب‌های سرد سال" از جمله خبرهای پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

روح الله ابوطالبی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح جمع آوری افراد کارتن خواب و فاقد سرپناه در شهر اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به برودت هوا مدیریت شهری اصفهان نسبت به جمع آوری و اسکان شبانه این افراد، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ارائه غذای گرم، اقدام کرده است.

جنجال ایتالیایی‌ها در تبریز!

"جنجال ایتالیایی‌ها در تبریز! " نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

به دنبال اقدام شخصی برای تخریب فضای سبز و قطع درختان ۵۰ ساله و احداث برج با پیشروی سه متر در یکی از کوچه‌های ۹ متری محله ایتالیایی‌های کوی منظریه تبریز، اهالی این منطقه از شهرداری، شورای اسلامی شهر تبریز و دادگستری استان آذربایجان شرقی درخواست رسیدگی و حمایت دارند.

میدان ۲۵ آبان میزبان «روز حماسه و ایثار شهر اصفهان

"میدان ۲۵ آبان میزبان «روز حماسه و ایثار شهر اصفهان» " نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

آئین آغاز برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان با رونمایی از نماد شهری "روز پرواز" امروز _سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰_ با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

شهرداری اصفهان امشب در آماده‌باش کامل است

"شهرداری اصفهان امشب در آماده‌باش کامل است" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

مهدی بقایی، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از آمادگی کامل مدیریت شهری برای مقابله با آب‌گرفتگی و یخ بستگی احتمالی معابر در شهر اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی ۷۵ اکیپ مجهز و آموزش دیده در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان مستقر شده‌اند.

برگزاری ویژه برنامه «۳۷۰ رود بی‌پایان» در میدان امام (ره)

"برگزاری ویژه برنامه «۳۷۰ رود بی‌پایان» در میدان امام (ره) " هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

سید علی معرک نژاد، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه ۲۵ آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان تحت عنوان «۳۷۰ رود بی‌پایان» به مدت چهار روز در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.

بازتعریف قراردادهای شهرداری به نفع بخش خصوصی لازم است

"بازتعریف قراردادهای شهرداری به نفع بخش خصوصی لازم است" نیز از پربازدید ترین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در ادامه جلسات و بازدیدهای هفتگی خود از مناطق شهرداری این شنبه در منطقه ۴ شهرداری حضور پیدا کرد تا از نزدیک با مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات این منطقه آشنایی پیدا کند.

چالش‌ها و معضلات منطقه ۱۲ اصفهان

"چالش‌ها و معضلات منطقه ۱۲ اصفهان" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

علی باقری، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: وجود بافت‌های گوناگون شامل کارگاهی، صنعتی، روستایی، فرسوده، شهری و مهاجرنشین در منطقه ۱۲ شهرداری، این منطقه را دارای ویژگی‌های خاصی کرده است.

آمادگی اصفهان برای عقد خواهرخواندگی با یکی از شهرهای بولیوی

"آمادگی اصفهان برای عقد خواهرخواندگی با یکی از شهرهای بولیوی" نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه در دیپلماسی عمومی تبادل فرهنگی بسیار مهم است، اظهار امیدواری کرد: در همکاری‌های دو جانبه بتوانیم شهروندان را با آداب و رسوم بولیوی و مردم این کشور را با شهر اصفهان آشنا کنیم و این امر از طریق رفت و آمد نخبگان و هنرمندان قابل تحقق است.

لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در «جمع آوری و تبدیل پسماندها»

"لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در «جمع آوری و تبدیل پسماندها" هم نظر بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

مهدی بقایی، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به ضرورت تحول در مدیریت پسماندهای شهری، گفت: باید در «جمع آوری و تبدیل پسماندها» و «نظافت و رفت و روب شهر» از فناوری‌های نوین استفاده کنیم.

کد خبر 536373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.