تا زمان ساماندهی سرویس‌ مدارس والدین نگران تردد در شهر نباشند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با بازگشایی مدارس از هفته آینده با توجه به اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر و اینکه سرویس‌های مدارس هنوز سازماندهی نشده‌اند، والدین نگران تردد در شهر نباشند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اجرای طرح زوج و فرد با بازگشایی مدارس از هفته آینده، اظهار کرد: در حال حاضر طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان فعال است، با بازگشایی مدارس از هفته آینده با توجه به اینکه سرویس‌های مدارس هنوز سازماندهی نشده‌اند، والدین نگرانی برای تردد در شهر نداشته باشند.

وی اضافه کرد: خانواده‌هایی که قرار است فرزندان آنها در هسته مرکزی شهر و در محدوده طرح زوج و فرد تردد داشته باشند و باید والدین با وسیله نقلیه شخصی آنها را به مدرسه ببرند، هیچ گونه نگرانی برای تردد در شهر نداشته باشند.

فعال بودن منع تردد شبانه از ۱۰ شب تا سه صبح

رئیس پلیس راهور استان اصفهان، تاکید کرد: قطعاً در اولین جلسه ستاد کرونا یا شورای ترافیک استان بحث زمان را طوری مدیریت و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا خانواده‌ها برای تردد در شهر هیچ گونه مشکلی نداشته باشند.

سرهنگ محمدی در مورد منع تردد شبانه، تصریح کرد: در حال حاضر مطابق مصوبه ستاد کرونای استان منع تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا سه صبح فعال است و ضرورت دارد همشهریان توجه به این مسئله و رعایت قانون را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 536364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.