اعلام‌ آمادگی وزارت خارجه برای تامین واکسن کرونا بر اساس نیاز کشور

وزیر امور خارجه کشورمان، خبر از آمادگی وزارت امور خارجه برای استمرار همکاری نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هلال احمر کشورمان برای تامین بیشتر واکسن در دوره پیش رو و بر اساس نیازهای اعلامی از سوی حوزه درمان کشور داد.

به گزارش ایمنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزیر امور خارجه با گرامی داشت یاد و نام شهدای حوزه سلامت و درمان در دوره سخت مقابله با ویروس کرونا و همچنین ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت مجدانه کادر درمان در سراسر کشور، رسیدن واکسیناسیون در سطح کشور به رقم یکصد میلیون دوز تزریق را به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همکاران گرانقدر ایشان در حوزه سلامت در سراسر کشور تبریک گفت.

امیر عبداللهیان در این گفتگوی تلفنی همچنین آمادگی وزارت امور خارجه برای استمرار همکاری نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هلال احمر کشورمان برای تأمین بیشتر واکسن در دوره پیش رو و بر اساس نیازهای اعلامی از سوی حوزه درمان کشور را اعلام کرد.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور در شروع به‌کار دولت، به وزارت خانه‌های امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام واکسیناسیون با استفاده از یکصد میلیون دوز تولیدات داخلی و خارجی را رکورد بزرگ دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند.

منبع: ایسنا

کد خبر 536335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.