مربی پدیده: غیبت میثاقیان ضربه بزرگی به ما زد

مربی تیم پدیده گفت: شرایط اورژانسی داشتیم و حدود هفت نفر از بازیکنان‌ تیم به بیماری سرماخوردگی مبتلا بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امجد شکوه مقام، پس از شکست پدیده مقابل ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: ما تمرینات خوبی را در هفته داشتیم و نسبت به دیدارهای قبلی خیلی بهتر کار کردیم، اما در اواخر مسابقه تمرکزمان از دست رفت و گل خوردیم. البته به نظرم گل دوم آنها آفساید بود و امیدوارم داور اشتباه کرده باشد. به شرف بازیکنان درود می‌فرستم که با تمام توان بازی کردند. ما یک شرایط اورژانسی داشتیم و ۶، ۷ نفر از بازیکنان‌مان سرما خورده بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این سرما خوردگی به خاطر حضور در مسافرخانه بود یا خیر، ادامه داد: نه به خاطر شرایط آب و هوایی بود و برای خیلی از مردم اتفاق می‌افتد.

مربی تیم پدیده در پاسخ به این سوال که پدیده در هر مسابقه یک اتفاقی برایش می‌افتد، خاطر نشان کرد: اگر از لحاظ فوتبالی بخواهیم نگاه کنیم، ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. درست است که باختیم، اما بازی امروز طوری نبود که مستحق باخت باشیم.

وی در مورد غیبت میثاقیان روی نیمکت و ادامه تمرینات آنها در تهران یا مشهد، گفت: او بعد از عمل کسالتی داشت و نبود او ضربه بزرگی به تیم زد. در خصوص تمرینات نیز مدیریت باید تصمیم بگیرد.

کد خبر 536327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.