تمام قوانین بین‌المللی در احداث مرکز همایش‌ها رعایت شده است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر تکمیل شده است، گفت: تمام قوانین بین المللی در این پروژه رعایت شده است، بنابراین امیدواریم از این مرکز بهره‌برداری بهینه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر امروز _پنجشنبه ۲۷ آبان ماه_ در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از سالن همایش‌های بین المللی اصفهان اظهار کرد: در اواخر سال ۸۹ به دنبال برگزاری اجلاس بین المللی سران غیر متعهدها در ایران مقرر شد سالنی بین المللی در اصفهان احداث شود، دولت نیز متعهد شد برای ساخت سالن همایش‌ها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری اصفهان پرداخت کند، اما تنها حدود ۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شد و در نهایت بنا به دلایلی اجلاس سران در تهران برگزار شد و دولت اعتباری را برای تأمین این پروژه پرداخت نکرد.

وی افزود: با این وجود مدیریت شهری اصفهان تصمیم گرفت با استفاده از منابع داخلی روند اجرایی مرکز همایش‌ها را ادامه دهد و در حال حاضر سالن اصلی این پروژه رو به اتمام است.

معاون عمرانی شهردار اصفهان تاکید کرد: این پروژه در زمینی به وسعت ۷۱ هکتار در شرقی‌ترین نقطه اصفهان و در انتهای خیابان شهید روح‌الامین و مجاور بزرگراه کمربندی شرق اصفهان انتخاب شد و اکنون سالن اصلی آن با ظرفیت هزار و ۲۰۰ نفر تکمیل شده است.

مظفر با بیان اینکه تمام قوانین بین المللی در این پروژه رعایت شده است، تاکید کرد: این مجموعه به همت شهرداری اصفهان احداث شده است، اما به دلیل کمبود اعتبار روند ساخت آن طولانی شد، بنابراین امیدواریم از این سالن که در نوع خود بی‌نظیر است، بهره‌برداری بهینه شود.

کد خبر 536294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.