جزئیات دستگیری ۲ شرور خطرناک در لنجان/شهادت یک مامور پلیس در این عملیات

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو شرور سابقه‌دار و خطرناک در عملیات مقتدرانه مأموران پلیس شهرستان لنجان طی شب گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل اوباش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حضور می‌یابند.

وی افزود: مأموران در محل با دو نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و با رعایت تمام جوانب برای دستگیری آنها اقدام می‌کنند اما متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند با مأموران درگیر می‌شوند که در نهایت با عملیات مقتدرانه مأموران هر دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه در این درگیری یکی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان استوار یکم "احسان نصیری" به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که صبح امروز علیرغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری هستند، گفت: یکی از متهمان مجروح و تحت مداوا قرار گرفته و فرد دیگر نیز پس از تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرحیدری با تسلیت شهادت این مأمور وظیفه‌شناس و سختکوش ناجا به خانواده این شهید، همکاران وی و مردم شهید پرور شهرستان لنجان و استان اصفهان گفت: زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 536290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.