مرحوم یاوری یک الگوی اخلاقی است/ یاد شهدای ورزشکار گرامی داشته شود

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نظم مرحوم یاوری از سوی دوستان خیلی شنیده شده و شایسته است که در رعایت این اصول اخلاقی از بزرگان و نام‌آورانی همچون او الگو بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر مهروی پور امروز (پنج شنبه) در آئین بزرگداشت مرحوم محمود یاوری، اظهار کرد: جا دارد در ابتدای سخنانم یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عزیز استان اصفهان، به خصوص شهدای عملیات محرم را که در سالروز تشییع و تدفین ۳۷۰ تن از آن‌ها هستیم گرامی دارم.

وی با یادی از مرحوم محمود یاوری ادامه داد: پرداختن به فرهنگ، ورزش و موضوعات اجتماعی از تأکیدات شورای ششم شهر اصفهان است. برنامه‌ریزی مختلفی را در این زمینه انجام داده‌ایم که امیدوارم به مقام اجرا برسد. یکی از این برنامه‌ها برگزاری گرامیداشت برای بزرگانی همچون مرحوم یاوری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از امور مورد تاکید دین اسلام تقواست و در کنار تقوا نظم امور جایگاه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: نظم مرحوم یاوری از سوی دوستان خیلی شنیده شده و شایسته است که در رعایت این اصول اخلاقی از بزرگان و نام‌آورانی همچون او الگو بگیریم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سیره و زندگی شهدا یک دانشگاه است، گفت: شهدای زیادی در عرضه ورزش داریم. یکی از اتفاقات خوب باشگاه سپاهان این است که نام، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته است.

مهروی‌پور از شهیدان ورزشکار و به خصوص شهیدان فوتبالیست اصفهان مانند شهید قاضی نام برد و اضافه کرد: از همت سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری و باشگاه ارزشمند سپاهان برای برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

کد خبر 536287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.