خستگی ناپذیر همچون مهاجم سوئدی

ابراهیموویچ قراردادش را با میلان تمدید می‌کند تا به درخشش های خود در تیم مطرح ایتالیایی ادامه دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیم میلان ایتالیا در نظر دارد تا قرارداد خود را با این تیم دوباره تمدید کند و حضورش در باشگاه مطرح ایتالیایی را تداوم ببخشد.

قرارداد جدید زلاتان با باشگاه میلان تا ژوئن ۲۰۲۳ معتبر خواهد بود و وی می‌تواند در این تیم بازی کند. میلانی‌ها که پیش از خرید زلاتان در نظر داشتند قراردادهای یک‌ساله با او امضا کنند، حالا بیش از پیش به تأثیر او در ترکیب میلان پی برده‌اند و تمایل دارند برای یک سال دیگر نیز وی در تیمشان بماند.

باشگاه میلان پس از پنجره نقل و انتقالات زمستانی مذاکرات خود را با ستاره‌اش آغاز خواهند کرد. دستمزد فعلی او ۷ میلیون یورو است و به این ترتیب او پردرآمدترین بازیکن تیم میلان محسوب می‌شود. قرارداد فعلی زلاتان در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

ابراهیموویچ در میلان احساس خوبی دارد و باشگاه از عملکرد او راضی است. بنابراین انتظار می‌رود دو طرف بدون مشکل به توافقی برای قرارداد جدید برسند. ایبرا تا به اینجای فصل در تمامی رقابت‌ها، در هشت بازی سه گل به ثمر رسانده و مصمم است یک سال دیگر در سن سیرو بماند.

روسونری در حال حاضر نه تنها به تمدید قرارداد زلاتان فکر می‌کند، بلکه تئو هرناندز، رافائل لیائو و اسماعیل بناسر نیز افراد دیگری هستند که در لیست تمدید قرارداد حضور دارند. همچنین تمدید آلسیو رومانیولی و فرانک کسیه جزو اولویت‌های میلان بوده اما بعید است هر دو بازیکن قراردادهای جدیدی در سن سیرو امضا کنند، به این معنی که در ژوئن ۲۰۲۲ قراردادشان را به پایان خواهند رساند و سپس از این باشگاه جدا می‌شوند.

کد خبر 536274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.