مه‌گرفتگی و وزش باد در اکثر مناطق/کاهش ۳ درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در اکثر مناطق قسمتی تا نیمه ابری و مه آلود و در ساعات اولیه روز به مه‌گرفتگی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، به دلیل پایداری جوی و سردی هوا افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز دور از انتظار نیست.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده بر سطح استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس وضعیت جوی طی این مدت در اکثر مناطق قسمتی تا نیمه ابری و مه آلود و در ساعات اولیه روز به مه‌گرفتگی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در مناطق مرکزی و صنعتی به دلیل پایداری جوی و سردی هوا افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق دو تا سه درجه کاهش می‌یابد، بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۵ و دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی تصریح کرد: گرم‌ترین نقطه استان اصفهان با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت و فرودگاه شهید بهشتی با دمای شش درجه سانتی‌گراد سردترین شهرهای استان پیش‌بینی می‌شوند.

کد خبر 536260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.