استفاده از فرهنگسراهای ارومیه برای ترویج فرهنگ مطالعه

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: این کلانشهر در داشتن قرائت‌خانه‌ها نسبت به سرانه آن کمبود دارد، لذا ساخت قرائت‌خانه در فرهنگسراها می‌تواند زمینه ترویج فرهنگ مطالعه را فراهم کند.

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در جلسه گذشته صحن علنی شورا نسبت به نواقصی که در مصوبات و لوایح شورا وجود داشت صحبت کردم.

وی افزود: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مناطق مختلف شهر از مصوبات این جلسه بود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای اینکه در شرایط خاص و اضطراری بتوانیم به نحو مطلوب شهر را مدیریت کنیم ساخت سالن‌های چند منظوره باید در دستور باشد که در این خصوص تصمیم‌هایی گرفته شد اما به دلایل مختلف تاکنون به حالت اجرایی در نیامده است.

پناهی با اشاره به ساخت سالن‌های چند منظوره برای مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، افزود: شورای شهر قصد دارد تا برای رفع بحران در شرایط اضطرار حداقل هر منطقه از شهر یک سالن چند منظوره ساخته شود.

وی تاکید کرد: هدف از ساخت این سالن‌ها حمایت همه جانبه از شهروندان در شرایط بحرانی است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: همچنین در راستای نواقص مصوبات گذشته، قرار شد تا طبقات فوقانی فرهنگسراها در محلات قرائت‌خانه احداث شود.

پناهی خاطرنشان کرد: ارومیه در در داشتن قرائت‌خانه‌ها نسبت به سرانه آن کمبود دارد است لذا این تصمیم می‌تواند زمینه ترویج فرهنگ مطالعه را فراهم کند.

کد خبر 536249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.