همگرایی و یکپارچگی فرهنگی ضرورت دارد

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد گفت: رویکرد وزارت ارشاد این است که سیاست گذاری ها به صورت ملموس و با اتکا به بدنه مردمی در استان‌ها نمایان شود.

به گزراش خبرنگار ایمنا، سید محمد هاشمی صبح امروز _پنج شنبه ۲۷ آبان‌ماه _ در همایش شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در محل استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این سومین سفر استانی اعضای کمیسیون فرهنگی به اصفهان است که این موضوع عملکرد دقیق نظارت میدانی این کمیسیون را نشان می‌دهد.

وی افزود: قطعاً در سفرهای استانی کمیسیون فرهنگی، قانون گذاری در بُعد فرهنگی به صورت دقیق‌تر صورت خواهد گرفت.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد گفت: رویکردی در وزارت ارشاد شکل گرفته است تا سیاست گذاری ها به صورت ملموس در استان‌ها و با اتکا به بدنه مردمی نمایان شود که در خصوص این رویکرد تلاش‌های فراوانی در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه وزارت ارشاد به دنبال ایجاد همگرایی بین مجموعه‌های وزارت ارشاد در استان‌ها است، اضافه کرد: متأسفانه در سیاست گذاری‌های فرهنگی تشتت‌هایی را شاهد هستیم، امیدواریم در این راستا با همگرایی و یکپارچگی فرهنگی را در سیاست گذاری ها بکار ببریم.

هاشمی بابیان اینکه در حال حاضر فراکسیون شورای فرهنگ عمومی با ۲۲۳ عضو در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است، تصریح کرد: شورای فرهنگی عمومی قصد دارد با تقویت بعد نظارتی، اثر گذاری خود را در جامعه ارتقا دهد.

کد خبر 536196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.