سگ‌ها می‌توانند با صاحب خود تماس ویدئویی برقرار کنند

محققان نمونه اولیه محصولی به نام DogPhone را تولید کرده‌اند که به سگ‌ها اجازه می‌دهد با تکان دادن یک توپ پیشرفته با صاحب خود تماس ویدئویی برقرار کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گروهی از محققان دوست‌دار حیوانات به منظور رفع نگرانی جدایی از حیوانات خانگی محصول جدیدی به نام DogPhone تولید کردند تا این افراد بتوانند به راحتی با حیوانات خود در ارتباط باشند و آن‌ها را مشاهده کنند. سگ‌ها باید به منظور استفاده از محصول جدید، توپی که به شتاب‌سنج مجهز شده است را تکان دهند؛ این توپ پس از تشخیص حرکت به رایانه متصل می‌شود، سپس تماس ویدئویی روی صفحه‌ای که به دستگاه متصل است، برقرار می‌شود.

تا کنون صدها اسباب بازی هوشمند متصل به اینترنت برای حیوانات خانگی وارد بازار شده است که امکانات قابل توجهی را ارائه می‌دهد، اما محصول ذکر شده برای برقراری تماس ویدئویی اولین اختراع در نوع خود است. بیشتر محصولات هوشمند تولید شده برای حیوانات خانگی نیاز صاحبان را در نظر گرفته است و کمتر محصولی همانند DogPhone به نیاز خود حیوانات توجه می‌کند.

آزمایشات انجام شده روی سگ‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها در بیشتر موارد اسباب بازی خود را در تماس تصویری برقرار شده به صاحب خود نشان می‌دهد و به صفحه نمایش نزدیک می‌شود؛ این اتفاق نشان می‌دهد که قصد دارد با او ارتباط برقرار کند. البته به نظر می‌رسد که بعضی از تماس‌ها به صورت اتفاقی و هنگام بازی کردن سگ‌ها با توپ برقرار شده است، اما اغلب اوقات سگ‌ها تمایل داشتند با صاحبان خود ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 536179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.