بازآماد یکی از مهم‌ترین راهکارهای مبارزه با تحریم‌های نظامی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در آشیانه جمهوری اسلامی ایران، ضمن بازدید از مرکز بازآماد این یگان گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه به خصوص در بخش نظامی، بازآماد یکی از مهم‌ترین راهکارهای مبارزه با تحریم‌های نظامی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در بازدید از بخش‌های مختلف آشیانه جمهوری اسلامی ایران، توانمندی این یگان در زمینه بازآماد (اورهال) هواپیماها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه به خصوص در بخش نظامی، بازآماد یکی از مهم‌ترین راهکارهای مبارزه با تحریم‌های نظامی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به کارکنان فنی ادامه داد: تمامی این هواپیماها با تلاش، همت و پشتکار شما و با تجهیزات موجود و به صورت کاملاً بومی، بازسازی و به ناوگان هوایی نیروی هوایی ارتش ملحق می‌شود.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه نیروی هوایی در حوزه تعمیرات، بازآماد و ساخت و ساز به خودکفایی رسیده و هیچ‌گونه وابستگی به کشورهای بیگانه ندارد، خاطرنشان کرد: کارکنان غیرتمند نیروی هوایی ارتش با تکیه بر توانمندی‌های داخلی تمامی هواپیماها را در شرایط عملیاتی نگه داشته و به آخرین فناوری‌های روز دنیا مجهز کرده‌اند.

کد خبر 536104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.