بیمارستان علی اصغر شیراز دچار حریق شد

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت:بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) در خیابان مشکین فام دچار حریق شد، آتش انبار لباس های بیمارستانی را درگیر کرد و قبل از سرایت به سایر نقاط بیمارستان و بروز حادثه ای جدی به طور کامل اطفا گردید.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا، درباره جزییات این حادثه اظهار کرد: امروز یک مورد آتش‌سوزی در بیمارستان حضرت علی اصغر، خیابان مشکین فام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اطلاع داده شد و دو ایستگاه آتش‌نشانی شماره یک و دو به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان کوتاهی به محل رسیدند.

وی در توضیح آتش سوزی بیمارستان حضرت علی اصغر افزود: با مشاهده و بررسی اولیه تیم های اطفایی مشخص شد، ساختمان دو طبقه ای در محوطه بیمارستان، که محل نگهداری لباس های بیمارستانی بود از قسمت انبار لباس ها در یک اتاق ۱۶ متری واقع در طبقه دوم دچار آتش‌سوزی شده بود و خوشبختانه دود و آتش راهی به قسمت‌های دیگر و قسمتی که بیماران بودند وجود نداشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان کوتاهی ضمن جست و جو جهت تخلیه کارکنان شعله های آتش را خاموش کردند و تخلیه دود انجام شد.

قانع در پایان اظهار کرد: خوشبختانه مشکلی برای بیماران و کارکنان ایجاد نشده و کار در بیمارستان همانند روال عادی در حال انجام است و آتش نشانان بعد از انجام عملیات لکه گیری و کارشناسی علت این حادثه، محل را ترک کردند.

کد خبر 536098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.