رفع چالش‌های شهرداری اصفهان با پرداختن به اطلاعات مکانی

رئیس کمیسیون پایش و نظارت و توافقات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پرداختن به اطلاعات مکانی از مسائل مهم شهر است و باید برای پیشرفت مدیریت شهری و ارائه خدمات بهتر به طور دقیق به آن پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور امروز _چهارشنبه ۲۶ آبان_ در مراسم رونمایی از تجهیزات دقیق نقشه‌برداری، با بیان اینکه سیستم اطلاعات مکانی نیاز ضروری شهرداری است، اظهار کرد: وجود سیستم اطلاعات مکانی سودمند است، تاثیر بسزایی در داشتن اطلاعات دقیق دارد و بسیاری از چالش‌های شهرداری با وجود جی آی اس رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: اجزای سیستم اطلاعات مکانی از جمله نقطه‌گذاری، نقشه‌برداری، رصد وضعیت موجود شهر و تحولات شهری باید در کنار هم فراهم باشد و تکمیل شود تا بتوان به اهداف مورد نظر در این زمینه دست یافت.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت و توافقات شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در گذشته نقشه‌های لازم را از ارتش دریافت می‌کردیم و در این خصوص چالش‌های زیادی وجود داشت که با مجهز شدن شهرداری به سیستم اطلاعات مکانی چالش‌ها مرتفع خواهد شد.

مصور تاکید کرد: پرداختن به اطلاعات مکانی از مسائل مهم شهر است و باید برای پیشرفت مدیریت شهری و ارائه خدمات بهتر به طور دقیق به آن پرداخته شود.

وی افزود: پرداختن به امور تخصصی برای مدیریت شهری اصفهان حائز اهمیت است و باید بسترهای لازم برای متخصصان امر در حوزه‌های تخصصی ایجاد شود تا شاهد پیشرفت این حوزه‌ها باشیم.

کد خبر 536086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.