سامانه مُنام در اصفهان راه‌اندازی شد

مدیر اطلاعات مکانی سازمان فاوا شهرداری اصفهان از راه‌اندازی سامانه مدیریت نامگذاری معابر شهر اصفهان (مُنام) خبر داد.

احمدرضا کروندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این سامانه فرایند نامگذاری و تغییر معابر شهر اصفهان به صورت مکان‌مند پیاده‌سازی شده است.

وی ادامه داد: مکان‌مند بودن بدان معنا است که همزمان با اطلاعات توصیفی مانند نام و تصاویر، مکان آن نیز روی نقشه قابل مشاهده است.

مدیر اطلاعات مکانی سازمان فاوا شهرداری اصفهان در رابطه با زمان راه‌اندازی این سامانه افزود: ساخت این سامانه از سال ۱۳۹۸ آغاز و در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید که دارای دو قسمت طراحی نرم‌افزار و بروزرسانی اسامی معابر در این سامانه است. شهروندان با استفاده از سامانه می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شهرداری، نامگذاری معابر و تابلوها، موارد و مشکلات خود را مطرح کنند.

کروندی یادآور شد: در شهر اصفهان معابر بی‌نام و تکراری وجود داشته است که با استفاده از این سامانه، این مشکل رفع می‌شود.

وی تاکید کرد: این سامانه به دو صورت عمومی و تخصصی ساخته شده که در بخش عمومی، مردم می‌توانند شکایات و پیشنهادات خود را ثبت کنند و در بخش تخصصی امکان مدیریت اسامی، تصحیح و ویرایش اطلاعات موقعیت مکانی وجود دارد.

کروندی با بیان اینکه این سامانه از طریق آدرس https://namgozari.isfahan.ir/ در دسترس شهروندان است، گفت: شهروندان می‌توانند با کلیک بر روی هر کدام از معابر نام و عکس از تابلوی آن معبر را مشاهده کنند و چنانچه معبری نام ندارد، نام آن معبر را در این سامانه وارد کرده تا پس از بررسی و نهایی شدن در سامانه قرار گیرد.

کد خبر 536025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.