قوانین سختگیرانه حمل و نقل ایتالیا برای مقابله با کرونا

قوانین "برگ عبور سبز کرونا" بر حوزه حمل و نقل عمومی در ایتالیا تاثیر گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دولت ایتالیا قوانین مربوط به اعتبار و دامنه "گذر سبز" در این کشور را به روز کرده است. این بار اصلاحات، بخش حمل و نقل را تحت تأثیر قرار می‌دهد که نشان دهنده تمایل فزاینده مقامات برای اعمال داشتن گواهی سلامت از کرونا در بسیاری از زمینه‌های زندگی روزمره است.

بخش‌های مختلف صنعت حمل و نقل تحت تأثیر قرار خواهد گرفت

دستورات تصویب شده استانداردهای جدیدی را در رابطه با عملیات بخش حمل و نقل عمومی تعیین کرده است. در حمل‌ونقل عمومی محلی، مسافران می‌توانند از درب جلوی خودرو نیز وارد شوند، اما باید یک جداکننده محافظ پشت راننده نصب شود. همچنین شرکت‌ها باید روزی یک بار عملیات بهداشتی و ضدعفونی وسایل نقلیه را انجام دهند.

قوانین سختگیرانه حمل و نقل ایتالیا برای مقابله با کرونا

در محورهای اصلی راه آهن در صورت امکان در سایر ایستگاه‌های فرعی، ترجیحاً قبل از سوار شدن گذر سبز باید بررسی شود. در غیر این صورت، عملیات می‌تواند توسط کارکنان، همراه با تأیید بلیط انجام شود.

همچنین پیش‌بینی می‌شود در صورت حضور مسافران با علائم کووید -۱۹، مقامات بهداشتی و پلیس راه‌آهن پس از ارزیابی شرایط، تصمیم بگیرند که قطار را به منظور انجام مداخلات اضطراری یا فراهم کردن شرایط، متوقف کنند یا فضاهای اختصاصی خاص را برای بیمار مشکوک در نظر بگیرد. سپس مسئولان قطار باید کوپه مربوطه را قبل از راه اندازی مجدد آن، ضدعفونی کنند.

برای تاکسی‌ها، در صورتی که اعضای یک خانواده نباشند، صندلی‌های عقب نباید بیش از دو نفر را شامل شود. در داخل وسایل نقلیه در صورت امکان باید جداکننده‌هایی بین صندلی راننده و سرنشین نیز تعبیه شود.

قوانین سختگیرانه حمل و نقل ایتالیا برای مقابله با کرونا

کد خبر 535994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.