دریافت گواهی استاندارد برای ۲ جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از دریافت گواهی استاندارد جایگاه‌های CNG خیابان‌های جمهوری و باهنر از سازمان ملی استاندارد در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی جایگاه های CNG سازمان تاکسیرانی، گواهی استاندارد جایگاه جمهوری و باهنر (واقع در کمربندی جمهوری و بلوار شهید باهنر) پس از رفع آیتم های ۱۶ گانه فوق بحرانی اداره استاندارد دریافت شد.

وی افزود: هر ساله جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به منظور همخوانی با قوانین جدید استاندارد توسط بازرسان اداره کل استاندارد مورد بازدید قرار می‌گیرد و سازمان تاکسیرانی موظف است نسبت به رفع ایرادات سیستم ایمنی این جایگاه‌ها و همخوانی آنها با قوانین و مقررات استاندارد اقدام کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: پس از بازدید بازرسان سازمان ملی استاندارد از جایگاه های CNG جمهوری و باهنر و دریافت گزارش این بازرسان، نسبت به رفع ایرادات نازل ها، دیسپنسرها، شلنگ ها، سیستم ایمنی و نشتی‌های بسیار جزئی در این جایگاه‌ها اقدام و گواهی استاندارد آنها برای سال ۱۴۰۰ دریافت شد.

عرشیان با بیان اینکه ۴۰ درصد از خودروهای دوگانه سوز استان در شهر قزوین سوخت‌گیری می‌کنند، تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی دارای هشت جایگاه گاز CNG است و روزانه ۱۵ هزار خودرو در این جایگاه‌ها سوخت‌گیری می‌کنند.

وی گفت: با دریافت گواهی استاندارد جایگاه های CNG امیدی، معلم در ابتدای سال ۱۴۰۰ و گواهی استاندارد جایگاه های جمهوری و باهنر در آبان ماه سال جاری، دریافت گواهی استاندارد چهار جایگاه دیگر سی ان جی در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

کد خبر 535987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.