کارآفرینی نیاز به سرمایه زیاد ندارد

رئیس کمیسیون تجاری‌سازی سازمان کارآفرینان ایران گفت: کارآفرینی نیاز به رانت و سرمایه زیاد ندارد بلکه با نوآوری می‌توان در عرصه کارآفرینی موفق بود، لازم است کارآفرینان خودباوری داشته باشند و در فضای دیجیتال و مجازی فعال شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان قاسمی صبح امروز _چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰_ در اختتامیه همایش هفته کار آفرینی با رویکرد تحولات دیجیتال و دوره پسا کرونا اظهار کرد: هنر یک کارآفرین تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها است، بر همین اساس کرونا باعث تغییر سبک زندگی انسان‌ها و چالش در بسیاری از کسب و کارها شد اما در دل این چالش فرصت‌های خوبی در عرصه دیجیتال فراهم آمد و کارآفرینان را مجبور به حضور در عرصه دیجیتال کرد.

وی افزود: کارآفرینان امروز برای بقا مجبور به سازگاری با محیط و شرایط هستند،.کارآفرینی نیاز به رانت و سرمایه زیاد ندارد بلکه با نوآوری می‌توان در در عرصه کارآفرینی موفق بود، لازم است کارآفرینان خودباوری داشته باشند و در فضای دیجیتال و مجازی فعال شوند.

رئیس کمیسیون تجاری‌سازی سازمان کلی کارافرینان ایران تاکید کرد: برای توسعه کارآفرینی باید تسهیل قوانین را دستور کار قرارداد. امروزه لازم است بسیاری از قوانینی که در عرصه کارآفرینی مانع ایجاد کرده است برطرف شوند. ضرورت دارد کارآفرینان برتر کشور به عنوان سلبریتی تلقی شوند تا از آنها الگوسازی شود.

کد خبر 535974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.