هدف کانون کارآفرینان ترویج فرهنگ کارآفرینی است

رئیس کانون کار آفرینان استان اصفهان گفت: اهداف کانون کار آفرینان بر اساس ترویج فرهنگ کار آفرینی تعریف شده است، زیرا اگر فرهنگ کار آفرینی ترویج شود و در مدارس نیز این فرهنگ تبیین شود قطعاً کشور در عرصه کار آفرینان پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی شیخ سجادیه صبح امروز _چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰_ در اختتامیه هفته کار آفرینی با رویکرد تحولات دیجیتال و دوره پسا کرونا اظهار کرد: هفته جهانی کارآفرینی به پایان رسید اما فعالیت کارآفرینان آغاز شده است. معتقدم که کارآفرینان دنیا را به محل بهتری برای زندگی تبدیل کرده‌اند، قطعاً همه ما مدیون کار آفرینان هستیم.

وی افزود: اهداف کانون کارآفرینان بر اساس ترویج فرهنگ کارآفرینی تعریف شده است، زیرا اگر فرهنگ کارآفرینی ترویج شود و در مدارس نیز این فرهنگ تبیین شود قطعاً کشور در عرصه کارآفرینی پیشرفت خواهد کرد.

همچنین ماکان آریا پارسا، عضو کانون کارآفرینی اصفهان در این همایش گفت: تفاوت عمده بین کارآفرینی و کارفرما وجود دارد، فرد می‌تواند کارفرمای صدها نفر باشد اما کارآفرین نباشد میان این دو تفاوت عمیقی وجود دارد، کار آفرین عنصر نگاه نو و نوآوری دارد.

وی افزود: موتور محرک اقتصاد سراسر دنیا کارآفرینی است، اگر در چاه نفت را ببندد و کار آفرینی را گسترش دهند اقتصاد کشور مشکلی نخواهد داشت زیرا این راهی است که تمام دنیا در حال طی کردن آن هستند.

کد خبر 535946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.