بارش نخستین برف پاییزی، شهر آلاشت را سفیدپوش کرد

شهردار آلاشت از بارش نخستین برف پاییزی در این شهر خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت سفر ‏به این منطقه از زنجیر چرخ استفاده کنند.‏

یحیی علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه شهر آلاشت در ارتفاع ۱۸۵۰ متری از دریا قرار گرفته است و از شهرهای کوهستانی استان مازندران به شمار می‌رود، گفت: معمولاً در اواسط پاییز و زمستان شاهد نزول برف و باران در این منطقه هستیم. از روز گذشته که سازمان هواشناسی اعلام وضعیت هشدار کرده است در مناطق کوهستانی، نیروهای خدمات‌رسان مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرداری در حالت آماده‌باش است، از امداد رسانی به شهروندان گرفتار در برف خبر داد و گفت: از عصر روز گذشته که بارش برف آغاز شد، امدادرسانی به خودروهایی که در برف مانده‌اند، انجام شده است و همچنین این گروه به روستاهای درگیر برف امدادرسانی کرده‌اند.

شهردار آلاشت با اشاره به اینکه فضای کوهستانی شهر نیاز به گروه‌های خدمات‌رسان مانند اداره راهداری، هلال احمر و گروه‌های نجات را دوچندان می‌کند، افزود: تنها دستگاه پای کار خدمات‌رسان در منطقه، شهرداری آلاشت است که به جاده منتهی به آلاشت و روستاهای اطراف امدادرسانی می‌کند.

کد خبر 535943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.