سوپرایز اسکوچیچ با ترکیب تیم ملی

دراگان اسکوچیچ با دو سوپرایز در ترکیب تیم کلی پا به بازی با سوریه گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ترکیب تیم ملی برای دیدار با سوریه دقایقی پیش اعلام شد و بر اساس آن یازده مرد منتخب اسکوچیچ امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌الهی، امید نورافکن، احمد نورالهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سردار آزمون هستند.

اما نکته جالب توجه در این ترکیب چند سوپرایز از سوی کادر فنی تیم ملی است.

حضور عابدزاده درون دروازه تیم ملی و قرار گرفتن نور افکن و حاج صفی در خطوط دفاع و هافبک چپ نشان می‌دهد اسکوچیچ سوپرایز ویژه ای را برای دیدار با سوریه نمایان کرده است.

امیر عابدزاده می‌تواند همچون سال‌های حضور پدرش احمد رضا خیال طرفداران تیم ملی را از دروازه تیم کشورمان آسوده کند. از سوی دیگر زوج حاج صفی_ نور افکن نیز فصل گذشته در سپاهان با یکدیگر کار کرده اند و می‌توانند نتیجه دلخواه سرمربی را رقم بزنند.

نکته دیگر در خصوص ترکیب تیم ملی قرار گیری وحید امیری در کنار سردار آزمون است و باید دید نتیجه غیبت مهدی طارمی و حضور امیری در خط حمله تیم کشورمان چگونه خواهد بود.

گفتنی است این ترکیب در حالی از دقایقی دیگر وارد زمین خواهند شد که علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی همراه با تیم ملی نیستند و یکی به دلیل دو کارته شدن و دیگری به دلیل حواشی پیش آمده با دراگان اسکوچیچ تیم ملی را دنبال نمی‌کنند.

کد خبر 535857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.