اگر اراده کنیم مشکلات مردم رفع خواهد شد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر اراده‌ای برای حل مشکلات و توکل و توسل به حضرت رضا (ع) داشته باشیم، مسائل و مشکلات مردم از کوچک تا بزرگ رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید عسکری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"هفته وحدت بود و تقریباً نزدیکای روز ولادت پیامبر اکرم (ص)، صبح جمعه‌ای مزاحم همکارانم در منطقه ۳ شدم و رفتیم بازدید از چند نقطه منطقه از جمله محله قرقی. رسالت ۷۱ رو هم وارد شدیم تا وضعیت جمع‌آوری آب‌های سطحی رو بررسی کنیم.

آخرای کوچه بود که ماشین‌ها رو پارک کردیم و بعد بازدید که مجدد سوار شدیم، یک پیرمردی و چند بانوی مکرمه‌ای کنار ماشین می‌گفتن ما با آقای شهردار کار داریم. ماشین دقیقاً سر همین کوچه داخل تصویر ایستاده بود. اون پیرمرد رو کرد به جمع و گفت: تا اینجا اومدید، نمیخواید کوچه ما رو آسفالت کنید...

با خنده و شوخی به جناب شهردار منطقه و معاون اجرایی ایشان گفتم: حاج آقا عیدی میخوان. بسم الله...

سرتون به درد نیارم. به آقای معاون منطقه عرض کردم بگید بهشون کی؟ قول بدید… دیدن من اصرار می‌کنم و محکم سر حرفم برای خدمت به مردم ایستادم، بالاخره یک تاریخی گفتن. شادی در چشمان اون پیرمرد و چند خانمی که از منازلشون بیرون اومده بودند و متوجه حضور ما در صبح جمعه شده بودن موج می‌زد.

ماشین راه افتاد و لبخند رضایتی از قول همکارانم به مردم زدم و به آقای شهردار گفتم ما رو شرمنده نکنی آقای شهردار… امروز عکس‌های کوچه را برایم فرستادن که هم زیرسازی شد و هم آسفالت.

با خودم گفتم اگر اراده کنیم و باور که ما می‌توانیم، توکل و توسل کنیم به ولی نعمت‌مان حضرت رضا علیه‌السلام، هر اراده‌ای برای حل مسائل و مشکلات مردم از کوچک تا بزرگ رفع خواهد شد. شک ندارم...

ان‌شاء‌الله

آقای شهردار منطقه از شما و همکارانتان متشکرم.

ثواب این اتفاق تا قیام قیامت، هدیه به بی بی دوعالم فاطمه معصومه (س) و روح پدر شهید عسکری، حاج قاسم عزیز، مادرم، همه شهدا، امام شهدا و صلحا و ائمه معصومین، هدیه به روح تازه درگذشته ابوی جناب آقای فرمانی همکارمان و اسباب خشنودی قلب صاحب الزمان (عج)."

کد خبر 535819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.