دنی آلوز: باید توان واقعی بارسا را نمایش دهیم

مدافع برزیلی اسبق بارسلونا دوباره به این تیم بازگشته و بسیاری از هواداران نیز از برگشتن وی خوشحال هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، دنی آلوز این دوشنبه معاینات پزشکی خود را پشت سر گذاشت و معرفی رسمی او به عنوان بازیکن جدید بارسلونا در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد تا این بازیکن باسابقه بازگشتش به نیوکمپ را رسماً شروع کند.

مدافع راست برزیلی جدید بارسا، پیش از این مراسم از هواداران خواست در این لحظات سخت در کنار باشگاه محبوبشان بایستند و با حضور در ورزشگاه از آن حمایت کنند: هنوز در شوک هستم زیرا مدت طولانی است که در تلاش برای بازگشت به اینجا هستم و بالاخره این اتفاق افتاده. برگشتن به جایی که افراد من را می‌شناسند و با من آشنا هستند شرایط بسیار خوبی است. همه تلاش خود را برای نجات بارسلونا که دوستش داریم انجام خواهیم داد.

وی افزود: واضح است که ما در یک فرآیند بازسازی هستیم اما باید سرعت آن را زیادتر کنیم و هر چه زودتر به سطح مناسبی برسیم. در بارسلونا حضور داریم و اینجا فضای زیادی برای آزمون و خطا و اشتباه کردن وجود ندارد.

دنی آلوز در رابطه با بازگشت به بارسلونا یادآور شد: می‌گویند که رؤیای های شما به حقیقت می‌پیوندد. خب این مسئله واقعی است. رؤیای بازگشت به بارسلونا و حضور در این باشگاه را داشتم و تا مدت زیادی تلاش کردم تا این اتفاق سرانجام رخ داد. می‌خواهم اینجا کمک کنم تا دوباره بهترین تیم جهان شویم.

پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال در پایان اضافه کرد: وقتی بارسلونا به شما پیشنهاد می‌دهد، پذیرش درخواست اجتناب ناپذیر است. شهر بارسلون را دیوانه وار دوست دارم و می‌خواهم دوباره شخصیت برنده ای پیدا کنم. چه بهتر که برای من این اتفاق در بارسلونا رقم بخورد. اکنون زمانی است که بیش از همیشه به طرفداران نیاز داریم و می‌خواهیم به ما کمک کنند تا نشان دهیم که هر یک از ما در درون خود روح بارسلونا را داریم.‌

کد خبر 535776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.