کاندیدای داوری در جام جهانی هستیم

داور بین‌المللی فوتبال گفت: برای سمینار داوران جام جهانی به قطر رفتیم که بین این سمینار و تورنمنت فیفا عرب کاپ وقفه دو هفته‌ای وجود داشت و ترجیح دادم در ایران تمرینات خود را پیگیری کنم تا با آمادگی بیشتری در تورنمنت فیفا عرب کاپ شرکت کنیم.

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دلیل حضور خود در ایران، اظهار کرد: برای مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان به کره اعزام شدیم، ۱۰ روز هم برای مسابقات زیر ۲۳ سال حضور داشتیم و برای سمینار داوران جام جهانی به قطر رفتیم که بین این سمینار و تورنمنت فیفا عرب کاپ وقفه دو هفته‌ای وجود داشت و ترجیح دادم در ایران تمرینات خود را پیگیری کنم تا با آمادگی بیشتری در تورنمنت فیفا عرب کاپ شرکت کنیم. امیدوارم همراه با تیممان عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هشت تیم داوری کاندیدای جام جهانی هستند، تصریح کرد: جزو کاندیدهای جام جهانی هستیم، در تورنمنت فیفا عرب کاپ و دیگر مسابقات محک می‌خوریم، عملکرد ما مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و هر تعداد تیمی که مدنظر فیفا باشد برای این مسابقات انتخاب می‌شوند. این داوران هم سعی می‌کنند عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشند تا نماینده شایسته‌ای برای کشور خود و کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب شوند.

داور بین‌المللی فوتبال در خصوص لیست داوران بین‌المللی فوتبال، گفت: لیست داوران بین‌المللی هر سال با توجه به عملکرد داوران در مسابقات داخلی و برون‌مرزی توسط کمیته داوران و فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از آن رنک داوران به فیفا و AFC ارسال می‌شود و البته همیشه با حواشی همراه بوده است.

کد خبر 535734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.