درخواست تعیین مالکیت برج آزادی

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت:: نگهداشت برج آزادی برعهده شهرداری و تملک آن در اختیار بنیاد رودکی است که با توجه به مشکلات به وجود آمده باید به این موضوع نیز عنایت ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی در جلسه امروز (سه شنبه) با اشاره به بازدید اخیر خود از منطقه ۹ و مشکلات این منطقه اظهار کرد: پارک المهدی در این منطقه لبریز از آسیب‌های اجتماعی و معتادان متجاهر است و علی‌رغم اینکه کیوسک نیروی انتظامی در این پارک قرار دارد اما اقدامی برای جلوگیری از تردد معتادان نمی‌شود و انتظار ما این است که رئیس پلیس تهران بزرگ به این موضوع توجه داشته و بر این پارک و سایر پارک‌های شهر نظارت بیشتری کند.

وی ادامه داد: همچنین از شهردار تهران درخواست می‌شود معضلات اجتماعی را در قرارگاه آسیب‌ها پیگیری و نتیجه آن را به شورا اعلام کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران همچنین به ترافیک میدان فتح در این منطقه اشاره کرد و گفت: در ساعات بسیاری از روز شهروندان این منطقه با ترافیک زیادی روبرو هستند و انتظار می‌رود که نسبت به رفع این موضوع اهتمام ویژه‌ای شود.

نجفی همچنین به برج آزادی در منطقه ۹ اشاره کرد و گفت: نگهداشت این برج برعهده شهرداری و تملک آن در اختیار بنیاد رودکی است که با توجه به مشکلات به وجود آمده باید به این موضوع نیز عنایت ویژه‌ای شود.

وی در پایان به معضلات سرانه فضای سبز در منطقه ۹ و محلات آن اشاره کرد و گفت: در این ارتباط باید برخی از زمین‌ها تملک و بوستان‌های جدید احداث شوند همچنین نبود ایستگاه مترو در محله شهید دستغیب و تردد اتوبوس‌های فرسوده در این محله معضلات بسیاری را برای ساکنان این منطقه ایجاد کرده است.

کد خبر 535715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.